Rozbudowa oraz wsparcie serwisowe posiadanego systemu OPTICAMP

Publication date 2018-11-26
End date 2018-12-04 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653061-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Rozbudowa posiadanego systemu OPTICAMP (firmy OPTeam S.A.) o następujące moduły:
1.1. Elektroniczna Karta Pracownicza (EKP)
1) dostarczenie licencji, oprogramowania dla modułu EKP;
2) wdrożenie modułu oraz szkolenie;
3) dostarczenie materiałów niezbędnych do dwustronnego wydruku i personalizacji EKP dla 250 pracowników (karty EKP, materiały eksploatacyjne do drukarki Evolis Dualys 3);
1.2. Elektroniczna Portiernia (EP)
1) dostarczenie licencji, oprogramowania dla modułu EP;
2) wdrożenie modułu oraz szkolenie;
3) dostarczenie elementów niezbędnych do uruchomienia modułu EP na stanowisku operatora oraz przystosowania 400 kluczy do współpracy z modułem;
1.3. Kontrola Dostępu (KD)
1) dostarczenie licencji, oprogramowania dla modułu KD;
2) wdrożenie modułu oraz szkolenie;
3) dostarczenie i montaż elementów sprzętowych niezbędnych do uruchomienia i funkcjonowania modułu KD w jednym punkcie kontroli dostępu (wjazd na teren uczelni – poprzez zastąpienie istniejącego rozwiązania obejmującego szlaban i czytnik kart zbliżeniowych) z możliwością podłączenia drugiego punktu;
2. Świadczenie usługi wsparcia serwisowego systemu przez okres 4 lat.
Szczegółowy opis zamieszczony został w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez osoby upoważnione do kontaktowania się Wykonawcami.

W opisie przedmiotu zamówienia, we wszystkich wskazanych pozycjach, w których wystąpi nazwa lub znak producenta, norma związana z produktem, Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem i systemem, w tym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadający równoważne funkcje i parametry co produkt opisany w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8e3e24dc-8fca-44d7-8457-e79d989e29d8
Biuletyn 653061-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
Regon 57088912400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 673 522 632
Zamawiajacy fax 673 522 609
Zamawiajacy email Dag@pwsz.pila.pl
Adres strony url www.pwsz.pila.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pwsz.pila.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Inkubator kompetencji - Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz.pila.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz.pila.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa oraz wsparcie serwisowe posiadanego systemu OPTICAMP
Numer referencyjny AG-2240-13-18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Rozbudowa posiadanego systemu OPTICAMP (firmy OPTeam S.A.) o następujące moduły: 1.1. Elektroniczna Karta Pracownicza (EKP) 1) dostarczenie licencji, oprogramowania dla modułu EKP; 2) wdrożenie modułu oraz szkolenie; 3) dostarczenie materiałów niezbędnych do dwustronnego wydruku i personalizacji EKP dla 250 pracowników (karty EKP, materiały eksploatacyjne do drukarki Evolis Dualys 3); 1.2. Elektroniczna Portiernia (EP) 1) dostarczenie licencji, oprogramowania dla modułu EP; 2) wdrożenie modułu oraz szkolenie; 3) dostarczenie elementów niezbędnych do uruchomienia modułu EP na stanowisku operatora oraz przystosowania 400 kluczy do współpracy z modułem; 1.3. Kontrola Dostępu (KD) 1) dostarczenie licencji, oprogramowania dla modułu KD; 2) wdrożenie modułu oraz szkolenie; 3) dostarczenie i montaż elementów sprzętowych niezbędnych do uruchomienia i funkcjonowania modułu KD w jednym punkcie kontroli dostępu (wjazd na teren uczelni – poprzez zastąpienie istniejącego rozwiązania obejmującego szlaban i czytnik kart zbliżeniowych) z możliwością podłączenia drugiego punktu; 2. Świadczenie usługi wsparcia serwisowego systemu przez okres 4 lat. Szczegółowy opis zamieszczony został w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez osoby upoważnione do kontaktowania się Wykonawcami. W opisie przedmiotu zamówienia, we wszystkich wskazanych pozycjach, w których wystąpi nazwa lub znak producenta, norma związana z produktem, Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem i systemem, w tym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadający równoważne funkcje i parametry co produkt opisany w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 w wysokości do 10% zamówienia podstawowego, polegającego na zakupie i dostawie oprogramowania i serwisu wymienionego w siwz w pkt. III.
Data zakonczenia 2022-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń
Zakresie warunkow udzialu Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń
Inne dokumenty niewymienione Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Formularz oferty Oświadczenie z RODO Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej Oświadczenia wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że ZAMAWIAJĄCY przewidział możliwość takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron. 3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie aneksu i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Stron. 4. ZAMAWIAJĄCY przewiduje i dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących: 1) terminu dostarczenia przedmiotu umowy, 2) zmiany osób reprezentujących strony umowy - w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY strony dokonają stosownych zmian w umowie, 3) wartości umowy uwzględniającej okoliczności, o których mowa w § 3 ust. 2. 4) W okolicznościach, o których mowa: w pkt 1) strony ustalają nowe terminy umowne, z tym, że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną, jaka ją spowodowała, w pkt. 3) strony ustalają nową wartość umowy uwzględniającą czynniki mające wpływ na jej zwiększenie.
IV 4 4 data 2018-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas reakcji serwisowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)