GuidZP400 |
b9e0c44b-738f-4b64-b9f7-3b16d9b252ae
|
Biuletyn |
652874-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samorządowy Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
|
Regon |
12051259500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marszałka Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chełmek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32660
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 846 13 86
|
Zamawiajacy fax |
33 846 13 86
|
Zamawiajacy email |
ksiegowosc@szspchelmek.pl
|
Adres strony url |
www.szspchelmek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zespół szkolno-przedszkolny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szspchelmek.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szspchelmek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być dostarczona w formie pisemnej, osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samorządowy Zespoł Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Chełmku ul. Marszałka Piłsudskiego 1 32-660 Chełmek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do stolówki szkolnej w SZSP nr 2 w Chełmku w 2019 roku
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku 2019 w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego na podstawie zamówienia złożonego z jednodniowym wyprzedzeniem. Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki nr 2 (2.1 do 2.8)
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca dysponuje co najmniej jednym pojazdem przeznaczonym do transportu środków spożywczych na który została wydana decyzja lekarza weterynarii, opinia państwowego powiatowego inspektora sanitarnego do przewozu środków spożywczych oraz surowców i produktów pochodzenia mięsnego. Dotyczy to grupy IV załącznik 2-4. Wykonawca dysponuje co najmniej jednym pojazdem przeznaczonym do przewozu środków spożywczych na który została wydana decyzja inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych w tym wymagających chłodzenia. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego wykazu narzędzi dostępnych wykonawcy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu poświadczenia iż brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ustawy wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4. Wykaz narzędzi oraz wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami , aktualną decyzją państwowego lekarza weterynarii, opinią państwowego powiatowego inspektora sanitarnego do przewozu środków spożywczych oraz surowców i produktów pochodzenia mięsnego. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich na okres wykonywania zamówienia w zakresie grupy iv. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 - wykaz narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz aktualną decyzją inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych w tym wymagających chłodzenia. Pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy grupy I, grupy VI i grupy VII.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. Wypełnione i podpisane przez wykonawcę arkusze kalkulacyjne według wzoru określonego w załącznikach numer 2.1,2.2,2.3,2.4,2.5,2.6,2.7,2.8 odrębne do każdego zadania. Pełnomocnictwa do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawieranej umowy w stosunku do treści oferty w następujących sytuacjach : 1. Zmiana osób uprawnionych do reprezentowania stron w trakcie realizacji umowy, 2. Gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3. Gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla zamawiającego a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 4. Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie przedmiotowym w przypadku : 1. Zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem , że odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 2. Przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego pod warunkiem, że odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 3. Wprowadzenie do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, 4. Zmiany nazwy produktu, wielkości opakowań przy zachowaniu jego parametrów w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, 5. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych niż określona w umowie, 6. W przypadku zmiany stawki podatku vat wprowadzonej odnośnymi przepisami prawa, 7. Wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia na określonych w zawartej umowie warunkach, jednak nie dłużej niż do dnia 31 stycznia 2020 roku. Zmiana końcowego terminu realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić na wniosek zamawiającego w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności po stronie zamawiającego związanych z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia na kolejny okres od 2.01.2020 do 31.12.2020, uniemożliwiających zawarcie umowy z nowym wykonawcą w terminie do 31.12.2019 roku
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich do stołówki szkolnej w roku 2019. Szczegółowy opis zamówienia załącznik nr 2.1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Ziemniaki, warzywa, warzywa strączkowe, suszone, łuskane, owoce cytrusowe, owoce inne niż cytrusy, przetworzone owoce i warzywa, owoce suszone, orzechy, ziarno słonecznika, soki owocowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej w 2019 roku.szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik 2.2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze , produkty przemiału ziarna, skrobii i produktów skrobiowych, przyprawy, zioła, herbata, woda mineralna, suszone owoce, drożdże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku 2019. Szczegółowy opis stanowi załącznik 2.3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i produkty mięsne (wędliny) oraz drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przy każdej dostawie wykonawca dostarcza informację o dacie minimalnej trwałości produktu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostaw mięsa nastrzykiwanego. Dostawca musi posiadać i dostarczyć zamawiającemu aktualne decyzje państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o dysponowaniu środkiem transportu do przewozu środków spożywczych oraz surowców i produktów pochodzenia mięsnego
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa oraz produktów mięsnych, wędlin oraz drobiu do stołówki szkolnej w roku 2019. Szczegółowy opis stanowi załącznik 2.4.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawca musi posiadać aktualne decyzje państwowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich, ciastkarskich do stołówki szkolnej w roku 2019. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik 2.5.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mrożone artykuły spożywcze : warzywa, owoce, ryby, dania obiadowe, ryby przetworzone, wędzone i konserwy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca musi posiadać decyzję inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych w tym wymagających chłodzenia
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mrożonych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku 2019. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik 2.6.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przy każdej dostawie handlowy dokument identyfikacji dla jaj konsumpcyjnych zgodnie z rozporządzeniem ministra rozwoju rolnictwa i wsi
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa jaj do stołówki szkolnej w roku 2019. Szczegółowy opis stanowi załącznik 2.7.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Świeże wyroby garmażeryjne, dania gotowe do spożycia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawca musi posiadać decyzję inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych w tym wymagających chłodzenia
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych do stołówki szkolnej w roku 2019. Szczegółowy opis stanowi załącznik 2.8
|
| |