GuidZP400 |
76e8153a-81ed-4ec5-a18c-b34efd058f12
|
Biuletyn |
653996-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
|
Regon |
14031558300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wspólna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2/4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-926
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 273 71 50,
|
Zamawiajacy fax |
22 273 89 22
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@miir.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.miir.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
www.miir.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Pomoc Techniczna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.miir.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4, pok. 0001 (Kancelaria Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa krzeseł
|
Numer referencyjny |
BDG-V.2611.87.2018.GK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych krzeseł obrotowych, konferencyjnych i metalowych tapicerowanych
|
Cpv glowny przedmiot |
39110000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
235609,76
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
18
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
• atesty trudnozapalności materiałów użytych do obicia krzeseł tapicerowanych, atesty wytrzymałościowe oraz protokoły oceny ergonomicznej dla krzeseł biurowych obrotowych,
• certyfikat ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015 lub równoważne w zakresie stosowania przez producenta: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, polegających na przedłużeniu okresu trwania umowy, jednak nie dłużej niż o kolejne 6 miesięcy, w przypadku nie wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-12-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|