Usługa realizowania bonów żywnościowych.

Publication date 2018-11-27
End date 2018-12-05 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 652475-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) sukcesywna usługa realizowania bonów żywnościowych, wydawanych klientom pomocy społecznej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu, w sklepach spożywczych prowadzonych przez Wykonawcę, położonych na terenie Miasta Elbląga.
2) Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy wyda łącznie do 10.000 bonów żywnościowych o wartości nominalnej 20,00 zł.
Ilość wydawanych bonów żywnościowych jest uzależniona m.in. od ilości wniosków złożonych przez klientów Zamawiającego, a także od wystąpienia określonych warunków przewidzianych w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1508 i 1693, ze zm.), skutkujących obowiązkiem wydania przez Zamawiającego decyzji administracyjnej przyznającej klientowi Zamawiającego pomoc w formie bonu żywnościowego.
Realizacja bonów żywnościowych obejmuje wydanie osobie przedstawiającej do realizacji bon artykułów spożywczych o łącznej cenie równej wartości nominalnej bonu. Klient Zamawiającego nie może otrzymać w ramach realizacji bonu żywnościowego napojów alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych.
Zamawiający będzie przyznawał bony klientom pomocy społecznej w formie papierowej, które będą przygotowywane i wydawane przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f879c538-c6df-4787-b6a8-c3fddcb9c3f8
Biuletyn 652475-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 279190000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Winna
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 55 625 61 00
Zamawiajacy fax 55 625 61 03
Zamawiajacy email mops@mops.elblag.pl
Adres strony url www.mops.elblag.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.mops.elblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mops.elblag.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mops.elblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej w siedzibie MOPS w sekretariacie (pokój nr 317) lub pocztą na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Winna 9 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu Usługa realizowania bonów żywnościowych.
Numer referencyjny FN.261.1.2018.DD
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sukcesywna usługa realizowania bonów żywnościowych, wydawanych klientom pomocy społecznej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu, w sklepach spożywczych prowadzonych przez Wykonawcę, położonych na terenie Miasta Elbląga. 2) Zamawiający przewiduje, że w okresie obowiązywania umowy wyda łącznie do 10.000 bonów żywnościowych o wartości nominalnej 20,00 zł. Ilość wydawanych bonów żywnościowych jest uzależniona m.in. od ilości wniosków złożonych przez klientów Zamawiającego, a także od wystąpienia określonych warunków przewidzianych w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1508 i 1693, ze zm.), skutkujących obowiązkiem wydania przez Zamawiającego decyzji administracyjnej przyznającej klientowi Zamawiającego pomoc w formie bonu żywnościowego. Realizacja bonów żywnościowych obejmuje wydanie osobie przedstawiającej do realizacji bon artykułów spożywczych o łącznej cenie równej wartości nominalnej bonu. Klient Zamawiającego nie może otrzymać w ramach realizacji bonu żywnościowego napojów alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych. Zamawiający będzie przyznawał bony klientom pomocy społecznej w formie papierowej, które będą przygotowywane i wydawane przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania.
Zakresie warunkow udzialu ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ - dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu,
Inne dokumenty niewymienione 1. dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. oświadczenie w zakresie RODO - Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowiące ZAŁĄCZNIK nr 6 do SIWZ 3. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony zastrzegają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 1, na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swojego wniosku pisemną kalkulację wynagrodzenia umożliwiającą porównanie wyliczenia wynagrodzenia zawartego w umowie z proponowanym wynagrodzeniem. W przypadku złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest sporządzić wyżej wskazaną kalkulację w terminie dwóch tygodni od dostarczenia mu wniosku Zamawiającego. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia następuje za zgodą stron w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria liczba sklepów spożywczych na terenie Elbląga
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)