Dostawa komputerów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla Zespołów Szkół w Chobrzanach i w Samborcu, gmina Samborzec

Publication date 2018-11-27
End date 2018-12-05 00:00:00
Instytucja Gmina Samborzec
Miejscowość Samborzec
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653474-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń oraz oprogramowania dla Zespołów Szkół w Chobrzanach i w Samborcu na terenie gminy Samborzec. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1)Część 1 - dostawa 30 laptopów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach, 2)Część 2 - dostawa 13 komputerów stacjonarnych oraz 2 laptopów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu. Szczegółowy opis techniczny dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla części), który stanowi jednocześnie opis oferowanych komputerów (załączany do oferty).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cf8c3258-2dc2-4b24-8fed-4f0095bfbe47
Biuletyn 653474-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Samborzec
Regon 83040977800000
Zamawiajacy adres ulica Samborzec
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Samborzec
Zamawiajacy kod pocztowy 27-650
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 15 8314443
Zamawiajacy fax 15 8314583
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@samborzec.pl
Adres strony url www.bip.samborzec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, w ramach 8 Osi priorytetowej Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Poddziałanie 8.3.3. Rozwój edukacji kształcenia ogólnego w zakresie stosowania TIK
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.samborzec.pl/Article/id,199.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.samborzec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Samborcu, Samborzec 43, 27-650 Samborzec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla Zespołów Szkół w Chobrzanach i w Samborcu, gmina Samborzec
Numer referencyjny Ig.271.2.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń oraz oprogramowania dla Zespołów Szkół w Chobrzanach i w Samborcu na terenie gminy Samborzec. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1)Część 1 - dostawa 30 laptopów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach, 2)Część 2 - dostawa 13 komputerów stacjonarnych oraz 2 laptopów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu. Szczegółowy opis techniczny dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla części), który stanowi jednocześnie opis oferowanych komputerów (załączany do oferty).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 110739,61
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich części).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiająca stawia następujące warunki udziału w postępowaniu: a) wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, b) w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym nie jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd nie zarządził likwidacji jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne, ani nie ogłoszono jego upadłości, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspo-kojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta niepodlegająca odrzuceniu, została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający zażąda: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) §9 Zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. 3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w §9 ust. 1. 4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2018-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej: RODO). Dane te mogą dotyczyć tak samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie/wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. .2 Klauzula informacyjna Zamawiającego z art. 13 RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, reprezentowana prze Wójta Gminy Samborzec – Witolda Surowca; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Samborzec jest Pan Dawid Dziuba, kontakt: iod@samborzec.pl, 15 83 14 443 wew. 29; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołów Szkół w Chobrzanach i w Samborcu, gmina Samborzec” (nr Ig.271.2.7.2018) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (UWAGA: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. .3 Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 13 i 14 RODO Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał (UWAGA: obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawcy zostaną zobowiązani do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na formularzu ofertowym oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa 30 laptopów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 69951,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa 30 laptopów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym (edukacyjna licencja zbiorcza) dla Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 13 komputerów stacjonarnych oraz 2 laptopów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40788,61
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa 13 komputerów stacjonarnych oraz 2 laptopów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu.
  

Criterion

Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria długość gwarancji na sprzęt komputerowy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)