Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem.

Publication date 2018-11-27
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Żłobek Miejski
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 651586-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151100002, 155000003, 153000001, 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy artykułów żywnościowych do Żłobka przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 22 i Pod Grodziskiem 4 środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2018, poz. 1541 z późn. zm.).
2. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
Część 1: Różne produkty spożywcze.
Część 2: Mięso, ryby mrożone.
Część 3: Nabiał i jaja.
Część 4: Warzywa i owoce, świeże i mrożone.
Część 5: Pieczywo.
3. Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach 2.1 – 2.5 do SIWZ.
4. Szczegółowe wymagania artykułów załączonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie i jakości.
5. Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą odpowiedniej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP.
6. Artykuły będące przedmiotem dostawy będą wyprodukowane, przechowywane i dostarczane z zachowaniem wymogów wynikających z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018r., poz. 1541 z późn. zm.) w zakresie spełnienia koniecznych wymagań higieniczno-sanitarnych w procesie produkcji i obrocie żywnością.
7. Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania, specjalistycznym transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP oraz systemu HACCP i przekazane osobom upoważnionym.
8. Artykuły dostarczane w oryginalnych opakowaniach, będą posiadały na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta, kraj pochodzenia oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
9. Wykonawca dostarczy towar transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu. Podane ilości w formularzach asortymentowo-cenowych (załączniki od 2.1 – 2.5 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
10. Zakres zamówienia może być zmniejszony odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (maksymalnie o 20 %), a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie zamówień. Zmiany w zakresie procentu (ilości) zakupu przedmiotu zamówienia nie mają wpływu na cenę jednostkową przedmiotu zamówienia i nie wymagają podpisania aneksu do umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
11. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku i wniesienia dostarczonego towaru w miejsce wyznaczone przez pracownika Zamawiającego. Pracownik w chwili odbioru zobowiązany będzie do zweryfikowania, czy dostawa pod względem ilościowym i jakościowym jest zgodna z załączonymi dokumentami. Weryfikacja obejmuje przeliczenie ilości opakowań zbiorczych i ustalenie ich stanu, a w razie uszkodzenia opakowania zbiorczego sprawdzenie stanu jego zawartości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a521d98-9c71-4ac4-bdec-67f2b543f4ec
Biuletyn 651586-N-2018
Zamawiajacy nazwa Żłobek Miejski
Regon 24190260600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Brodzińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 496 21 80, 496 21 81
Zamawiajacy fax 33 496 21 90
Zamawiajacy email zlobek@zlobekbielsko.pl
Adres strony url www.zlobekbielsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zlobekbielsko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zlobekbielsko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Żłobek Miejski, ul. Kazimierza Brodzińskiego 22, 43-300 Bielsko-Biała, sekretariat, pokój nr 1.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem.
Numer referencyjny 411/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 5
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawy artykułów żywnościowych do Żłobka przy ul. Kazimierza Brodzińskiego 22 i Pod Grodziskiem 4 środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2018, poz. 1541 z późn. zm.). 2. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 5 części: Część 1: Różne produkty spożywcze. Część 2: Mięso, ryby mrożone. Część 3: Nabiał i jaja. Część 4: Warzywa i owoce, świeże i mrożone. Część 5: Pieczywo. 3. Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach 2.1 – 2.5 do SIWZ. 4. Szczegółowe wymagania artykułów załączonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie i jakości. 5. Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą odpowiedniej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP. 6. Artykuły będące przedmiotem dostawy będą wyprodukowane, przechowywane i dostarczane z zachowaniem wymogów wynikających z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018r., poz. 1541 z późn. zm.) w zakresie spełnienia koniecznych wymagań higieniczno-sanitarnych w procesie produkcji i obrocie żywnością. 7. Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania, specjalistycznym transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP oraz systemu HACCP i przekazane osobom upoważnionym. 8. Artykuły dostarczane w oryginalnych opakowaniach, będą posiadały na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta, kraj pochodzenia oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 9. Wykonawca dostarczy towar transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu. Podane ilości w formularzach asortymentowo-cenowych (załączniki od 2.1 – 2.5 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 10. Zakres zamówienia może być zmniejszony odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (maksymalnie o 20 %), a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie zamówień. Zmiany w zakresie procentu (ilości) zakupu przedmiotu zamówienia nie mają wpływu na cenę jednostkową przedmiotu zamówienia i nie wymagają podpisania aneksu do umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku i wniesienia dostarczonego towaru w miejsce wyznaczone przez pracownika Zamawiającego. Pracownik w chwili odbioru zobowiązany będzie do zweryfikowania, czy dostawa pod względem ilościowym i jakościowym jest zgodna z załączonymi dokumentami. Weryfikacja obejmuje przeliczenie ilości opakowań zbiorczych i ustalenie ich stanu, a w razie uszkodzenia opakowania zbiorczego sprawdzenie stanu jego zawartości.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta przetargowa (w oryginale). 2. Formularz asortymentowo-cenowy (w oryginale). 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność (z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. 5. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 7. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (na formularzu Oferty).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 6 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy wykonać w terminie: a. termin rozpoczęcia: 01.01.2019r. b. termin zakończenia: do 31.12.2019r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych: owoców i warzyw konserwowych, artykułów sypkich, olejów roślinnych, przypraw, wody mineralnej i wyrobów czekoladowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zawarty jest w Załączniku nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso, ryby mrożone.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy wykonać w terminie: a. termin rozpoczęcia: 01.01.2019r. b. termin zakończenia: do 31.12.2019r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i ryb mrożonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zawarty jest w Załączniku nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nabiał i jaja.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy wykonać w terminie: a. termin rozpoczęcia: 01.01.2019r. b. termin zakończenia: do 31.12.2019r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i jaj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 zawarty jest w Załączniku nr 2.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce, świeże i mrożone.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy wykonać w terminie: a. termin rozpoczęcia: 01.01.2019r. b. termin zakończenia: do 31.12.2019r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców, świeżych i mrożonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4 zawarty jest w Załączniku nr 2.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy wykonać w terminie: a. termin rozpoczęcia: 01.01.2019r. b. termin zakończenia: do 31.12.2019r. lub do wyczerpania kwoty umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 5 zawarty jest w Załączniku nr 2.5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)