Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.

Publication date 2018-11-28
End date 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Reszlu
Miejscowość Reszel
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654624-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 158000006, 153000001, 152000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne kod CPV 15100000-9

Część 2 Różne produkty spożywcze, kod CPV 15800000-6oraz chipsy, chrupki, produkty cukrownicze kod CPV 15833000-6 oraz dżemy i wyroby podobne.

Część 3 Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1, jaja kurze konsumpcyjne kod CPV 03142500-3

Część 4 Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0, produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5 /mrożonki: pyzy, pierogi, kluski, frytki i inne przetwory i produkty mrożone w tym owoce i warzywa.

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych które zostały wyspecyfikowane w Formularzu cenowym Zał. Nr 2, zgodnie z Ofertą Wykonawcy stanowiącą Zał. Nr 1.
2. Artykuły spożywcze dostarczone Zamawiającemu musza spełniać warunki określone przedmiotem zamówienia w zakresie odpowiednich wymogów jakościowych, wysokich walorów smakowych dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach oświatowych, w tym będą spełniały warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, znakowania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z :
- Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności , zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004, (Dz.U.UE.L2011.304.18),
- Rozporządzeniem (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U.UE.L.2002.31.1),
- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tekst jednolity (Dz.U. z 2017 r. poz. 149 ze zm.),
- Ustawą z dnia 21.12.2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych tekst jednolity (Dz.U. z 2016 r. poz.1604 ze zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154),
- Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz.U. 2015 r., poz. 29),
tj. są właściwie oznakowanie co do nazwy, wykazu i ilości składników lub kategorii składników, alergenów, ilości netto w opakowaniu, daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia, warunków przechowywania lub użycia, nazwy firmy, adresu podmiotu działającego na rynku spożywczym lub podmiotu paczkującego artykuł spożywczy, nazwy kraju lub miejsca pochodzenia, instrukcji użycia, gatunku, klasy jakości, daty produkcji, informacji o wartości odżywczej.
3. Produkty spożywcze powinny zawierać skład zgodnie z opisem podanym w Formularzu cenowym.. Przetwory z ryb powinny zawierać co najmniej 60% mięsa ryby w 100g produktu gotowego do spożycia. Produkty zbożowe śniadaniowe powinny zawierać nie więcej niż 0,12 g sodu lub soli na 100g, nie więcej niż 15 g cukrów na 100 g. Do użytku dopuszczalny jest olej o zawartości kwasów jedno nienasyconych powyżej 50 % i zawartości kwasów wielo nienasyconych powyżej 40 %.Napoje (woda, soki) nie powinny zawierać więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego, o niskiej zawartości soli/sodu tj. zawierające nie więcej niż 0,12 g sodu lub soli na 100g produktu. Produkty mleczne powinny zawierać nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia, bez dodatku substancji słodzących.
4. Ilości artykułów żywnościowych podanych przetargu są szacunkowe
i mogą ulegać zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu dostawy.
5. Wszystkie oferowane i dostarczone do stołówki artykuły, spożywcze będą w gatunku I.
6. Okres przydatności do spożycia na dostarczone artykuły, spożywcze nietrwałe oraz data minimalnej trwałości na dostarczone artykuły, spożywcze trwałe musi być zgodny z normami w warunkach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach oświatowych.
7. Termin przydatności do spożycia produktów żywnościowych od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.
8. Produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
9. Dostawa mięsa i drobiu powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach z pokrywami, posiadających stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych.
10. Transport Zamawianych produktów odbywać się będzie transportem Wykonawcy przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych oraz na jego koszt z uwzględnieniem rozładunku i wniesienia do magazynów szkolnych.
11. Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków transportu. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów, w przypadku pojazdów przewożących szybko psujące się artykuły żywnościowe świadectwo ATP.
12. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów:
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia,
b) dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 010ea67c-f6b7-40a3-9179-0cd458de4a31
Biuletyn 654624-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Reszlu
Regon 380440575
Zamawiajacy adres ulica M. Konopnickiej 2, B. Chrobrego 5A
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Reszel
Zamawiajacy kod pocztowy 11-440
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 897550196,
Zamawiajacy fax 897550196
Zamawiajacy email sp3domaradzki@onet.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp3.reszel.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zespół Szkolno - Przedszkolny w Reszlu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 11 - 440 Reszel, ul. M. Konopnickiej 2
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Numer referencyjny ZSP.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne kod CPV 15100000-9 Część 2 Różne produkty spożywcze, kod CPV 15800000-6oraz chipsy, chrupki, produkty cukrownicze kod CPV 15833000-6 oraz dżemy i wyroby podobne. Część 3 Owoce warzywa i produkty podobne, kod CPV 15300000-1, jaja kurze konsumpcyjne kod CPV 03142500-3 Część 4 Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0, produkty głęboko mrożone, kod CPV 158960000-5 /mrożonki: pyzy, pierogi, kluski, frytki i inne przetwory i produkty mrożone w tym owoce i warzywa. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych które zostały wyspecyfikowane w Formularzu cenowym Zał. Nr 2, zgodnie z Ofertą Wykonawcy stanowiącą Zał. Nr 1. 2. Artykuły spożywcze dostarczone Zamawiającemu musza spełniać warunki określone przedmiotem zamówienia w zakresie odpowiednich wymogów jakościowych, wysokich walorów smakowych dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach oświatowych, w tym będą spełniały warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, znakowania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z : - Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności , zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004, (Dz.U.UE.L2011.304.18), - Rozporządzeniem (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U.UE.L.2002.31.1), - Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tekst jednolity (Dz.U. z 2017 r. poz. 149 ze zm.), - Ustawą z dnia 21.12.2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych tekst jednolity (Dz.U. z 2016 r. poz.1604 ze zm.), - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154), - Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz.U. 2015 r., poz. 29), tj. są właściwie oznakowanie co do nazwy, wykazu i ilości składników lub kategorii składników, alergenów, ilości netto w opakowaniu, daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia, warunków przechowywania lub użycia, nazwy firmy, adresu podmiotu działającego na rynku spożywczym lub podmiotu paczkującego artykuł spożywczy, nazwy kraju lub miejsca pochodzenia, instrukcji użycia, gatunku, klasy jakości, daty produkcji, informacji o wartości odżywczej. 3. Produkty spożywcze powinny zawierać skład zgodnie z opisem podanym w Formularzu cenowym.. Przetwory z ryb powinny zawierać co najmniej 60% mięsa ryby w 100g produktu gotowego do spożycia. Produkty zbożowe śniadaniowe powinny zawierać nie więcej niż 0,12 g sodu lub soli na 100g, nie więcej niż 15 g cukrów na 100 g. Do użytku dopuszczalny jest olej o zawartości kwasów jedno nienasyconych powyżej 50 % i zawartości kwasów wielo nienasyconych powyżej 40 %.Napoje (woda, soki) nie powinny zawierać więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego, o niskiej zawartości soli/sodu tj. zawierające nie więcej niż 0,12 g sodu lub soli na 100g produktu. Produkty mleczne powinny zawierać nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia, bez dodatku substancji słodzących. 4. Ilości artykułów żywnościowych podanych przetargu są szacunkowe i mogą ulegać zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu dostawy. 5. Wszystkie oferowane i dostarczone do stołówki artykuły, spożywcze będą w gatunku I. 6. Okres przydatności do spożycia na dostarczone artykuły, spożywcze nietrwałe oraz data minimalnej trwałości na dostarczone artykuły, spożywcze trwałe musi być zgodny z normami w warunkach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach oświatowych. 7. Termin przydatności do spożycia produktów żywnościowych od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. 8. Produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 9. Dostawa mięsa i drobiu powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach z pokrywami, posiadających stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. 10. Transport Zamawianych produktów odbywać się będzie transportem Wykonawcy przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych oraz na jego koszt z uwzględnieniem rozładunku i wniesienia do magazynów szkolnych. 11. Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków transportu. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów, w przypadku pojazdów przewożących szybko psujące się artykuły żywnościowe świadectwo ATP. 12. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów: a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, b) dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty jakie są zobowiązani złożyć Wykonawcy: Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ) Formularz cenowy (załącznik Nr 2 do SIWZ) Pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ Oświadczenie o podwykonawstwie (załącznik nr 10 do SIWZ) - jeśli dotyczy Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (jeśli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 15.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: 1) W sytuacji zmian asortymentowych artykułów spożywczych z Załącznika Nr 2 Formularz cenowy w zakresie wielkości, wagi, pojemności lub ilości sztuk w opakowaniu, wartości odżywczej, wykazu składników, Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów spożywczych innych nie gorszej jakości o tych samych walorach smakowych i właściwościach jakościowych oraz wartości odżywczej, jak opisane w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest wpisać jakiego artykułu dotyczy zmiana. Ciężar udowodnienia, że artykuł spożywczy spełnia wymogi określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy i zobowiązuje Wykonawcę do przedłożenia dokumentów dopuszczających do żywienia w placówkach oświatowych. 2) Zmiany wysokości szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku zmian ilościowych, zwiększenia ilości dostaw artykułów spożywczych, o których mowa w § 1 ust. 3 umowy. 3) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia kosztów realizacji zamówienia lub podwyższenia standardów realizacji 4) zmian wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 16.Zamawiający przewiduje również wprowadzenie innych zmian umowy, w szczególności: 1) Zmiany osób upoważnionych lub ich danych kontaktowych, odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. 2) Poprawienie błędów pisarskich w umowie, zmiana nazwy i innych danych Zamawiającego lub Wykonawcy, doprecyzowanie zapisów umowy. 17.Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, gdy zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert. 18.Zmiany wymienione w ust. 15 pkt. 1 – 2 oraz ust.16 pkt 1 nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy a wprowadzone będą sporządzeniem protokółu podpisanego przez strony umowy.
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Podane ilości poszczególnych artykułów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej przez wykonawcę we wierszu Ogółem wartość artykułów brutto łącznie, jako cena ofertowa.
Zalacznik krotki opis Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Nazwa artykułu,opis, zawartość składników,wielkość opakowania Jednostka miary: kg/szt./l/opak. "Orientacyjna ilość artykułu w m-cu " Ilość zamawianego artykułu w 2019 r. Kości schabowe (cięte) kg 160 1600 Kości szpikowe kg 72 720 Łopatka b/k kg 175 1750 Szynka b/k kg 58 580 Filet z kurczaka b/k kg 200 2000 Ćwiartka z kurczaka kg 65 650 Udko/Pałka kg 65 650 Schab b/k kg 125 1250 Słonina (bez skóry) kg 30 300 Golonka wieprzowa tylnia kg 5 50 Żeberka wieprzowe (paski) kg 10 100 Wątróbka drobiowa kg 30 150 Karkówka b/k kg 30 300 Smalec (kostka 200g) kg 2 20 Boczek wędzony kg 6 60 Porcje rosołowe z kuprem kg 45 450 Kiełbasa biała surowa (90 % mięsa wieprzowego) kg 9 90 Kiełbasa francuska (64% mięsa wieprzowego, 6% mięsa wołowego) kg 12 120
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Podane ilości poszczególnych artykułów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej przez wykonawcę we wierszu Ogółem wartość artykułów brutto łącznie, jako cena ofertowa.
Zalacznik krotki opis Różne produkty spożywcze, oraz chipsy, chrupki, produkty cukrownicze oraz dżemy i wyroby podobne Nazwa artykułu,opis, zawartość składników,wielkość opakowania Jednostka miary: kg/szt./l/opak. "Orientacyjna ilość artykułów m-cu " "Ilość zamawianego artykułu w 2019 r. " Ciastko owsiane (35g) wieloowocowe zaw.kwasów nasyconych do 10g szt. 500 1000 Bazylia (10g) szt. 6 60 Bulion warzywny (60g) szt. 2 20 Cukier waniliowy (32g) szt. 23 230 Cukier puder (400g) szt. 2 20 Cukier (1kg) szt. 60 600 Curry (20g) szt. 2 20 Cebula suszona (15g) szt. 12 120 Czosnek granulowany (20g) szt. 30 300 Przyprawa do mięs (75g) szt. 3 30 Drożdże świeże (100g) szt. 15 75 Dżem (270g) różne smaki; truskawkowy, wiśniowy, malinowy, brzoskwiniowy szt. 12 36 Kasza jęczmienna średnia (500g) szt. 42 420 Kasza gryczana (400g) szt. 6 60 Kasza kuskus (400g) szt. 25 250 Ketchup(480g) łagodny, pikantny szt. 25 250 Przyprawa uniwersalna do potraw(200g) szt. 2 8 Koncentrat pomidorowy(970g)30% szt. 60 600 Kwasek cytrynowy(20g) szt. 40 400 Kurkuma(20g) szt. 2 20 Koperek suszony(20g) szt. 10 100 Lubczyk (10g) szt. 32 320 Liść laurowy(6g) szt. 6 60 Mąka ziemniaczana(500g) szt. 3 30 Majeranek (8g) szt. 25 250 Makaron (500g) różne rodzaje (łazanki, nitka cięta, wstążki, spaghetti, świderek, muszelka) - z mąki makaronowej pszennej szt. 400 4000 Musztarda (180g) szt. 17 170 Natka pietruszki susz(6g) szt. 65 650 Ocet 10%(1l) szt. 3 30 Olej(900g)olej rzepakowy szt. 120 1200 Oregano(30g) szt. 3 30 Papryka słodka mielona(20g) szt. 43 430 Papryka ostra mielona(20g) szt. 5 50 Przyprawa do bigosu(20g) szt. 2 20 Przyprawa do ryb(20g) szt. 4 40 Przyprawa do kurczaka(30g) szt. 20 200 Przyprawa do gulaszu(20g) szt. 2 20 Przyprawa do spaghetti/przyprawa do makaronu(20g) szt. 18 180 Pieprz czarny mielony(20g) szt. 75 750 Pieprz ziołowy(20g) szt. 29 290 Rosół drobiowy(120g) szt. 19 190 Ryż biały długoziarnisty(1kg) kg 30 300 Sól morska drobnoziarnista(350g) szt. 67 670 Sól morska gruboziarnista(900g) szt. 40 400 Sok 100% (200g) różne smaki - jabłkowy, pomarańczowy, wieloowocowy szt. 3820 38200 Sok owocowy (300ml) różne smaki (cukry do 10%) - jabłko, wieloowocowy, pomarańczowy szt. 200 2000 Suszona włoszczyzna(100g) szt. 15 150 Zupa barszcz biały(66g) szt. 20 200 Żurek (66g) szt. 23 230 Zupa ogonowa(41g) szt. 9 90 Zacierka babuni(250g) szt. 5 50 Ziele angielskie(15g) szt. 7 70 Zioła prowansalskie(10g) szt. 7 70 Cząber(10g) szt. 3 60 Estragon(10g) szt. 2 20 Miód wielokwiatowy(1l) szt. 17 170 Proszek do pieczenia(36g) szt. 10 100 Tymianek(10g) szt. 2 20 Kasza jaglana (400g) szt. 36 360 Mąka tortowa-typ 450 kg 80 800 Woda mineralna niegazowana(0,5l) szt. 100 1000 Barszcz czerwony koncentrat(330ml) szt. 4 40 Chrzan tarty(190g) szt. 12 120 Kisiel truskawkowy(38G) szt. 20 200
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Podane ilości poszczególnych artykułów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej przez wykonawcę we wierszu Ogółem wartość artykułów brutto łącznie, jako cena ofertowa.
Zalacznik krotki opis Owoce warzywa i produkty podobne, jaja kurze konsumpcyjne Nazwa artykułu,opis, zawartość składników,wielkość opakowania Jednostka miary: kg/szt./l/opak. "Orientacyjna ilość artykułu w m-cu " Ilość zamawianego artykułu w 2019 r. Marchew kg 45 450 Pietruszka korzeń kg 30 300 Seler kg 25 250 Cebula kg 70 700 Por kg 12 120 Natka pietruszki(pęczek) szt. 60 600 Koper(pęczek) szt. 16 160 Szczypior(pęczek) szt. 7 70 Czosnek (główka) szt. 40 400 Papryka kolorowa kg 8 80 Pomidor kg 50 500 Ogórek zielony kg 70 700 Ogórek kiszony kg 63 630 Ogórek konserwowy (cały 900g) szt. 50 500 Kapusta kiszona kg 55 550 Kapusta pekińska kg 40 400 Kapusta biała kg 190 190 Kapusta czerwona kg 13 65 Kapusta włoska kg 20 80 Pieczarki kg 18 180 Kalafior szt. 6 60 Burak kg 150 150 Fasola drobna kg 20 200 Groch połówki kg 7 70 Szczaw konserwowy krojony(820g) szt. 8 80 Kukurydza konserwowa(400g) szt. 3 30 Groszek konserwowy(400g) szt. 30 300 Sałata zielona(główka) szt. 50 250 Rzodkiewka(pęczek) szt. 10 50 Banan kg 70 700 Kiwi szt. 500 1000 Mandarynka kg 30 180 Jabłka kg 30 420 Gruszka kg 20 100 Pomarańcz kg 50 400 Śliwka (duża) kg 30 120 Brzoskwinia kg 50 400 Nektarynka kg 50 400 Ziemniak biały Irga kg 1400 14000 Brokuł szt. 5 50 Cytryna kg 16 160 Jajka XL szt. 700 7000 Ciecierzyca (500g) szt. 5 20 Soczewica (500g) szt. 5 20
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Podane ilości poszczególnych artykułów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej przez wykonawcę we wierszu Ogółem wartość artykułów brutto łącznie, jako cena ofertowa.
Zalacznik krotki opis Ryby przetworzone i konserwowane, produkty głęboko mrożone, mrożonki: pyzy, pierogi, kluski, frytki i inne przetwory i produkty mrożone w tym owoce i warzywa Nazwa artykułu,opis, zawartość składników,wielkość opakowania Jednostka miary: kg/szt./l/opak. "Orientacyjna ilość artykułu w m-cu " "Ilość zamawianego artykułu w 2019 r. " Filet z miruny mrożony SHP kg 60 600 Czarniak filet b/s SHP kg 30 300 Paluszki rybne z fileta (mintaj) kg 30 300 Mieszanka kompotowa mrożona (5-7skł) (1kg) kg 50 500 Czarna porzeczka mrożona (1kg) kg 5 50 Mieszanka jarzynowa mrożona (7skł)-1kg kg 10 100 Truskawka mrożona (1kg) kg 35 350 Fasolka szparagowa mrożona (1kg) kg 5 50 Marchew z groszkiem mrożona (1kg) kg 50 500
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)