DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH

Publication date 2018-11-28
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Powiat Zamojski
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654627-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zamościu w 2019 roku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55ab9d42-43c6-4784-951d-0147cd052fce
Biuletyn 654627-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Zamojski
Regon 950368730
Zamawiajacy adres ulica Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 845300900
Zamawiajacy fax 845300986
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@powiatzamojski.pl
Adres strony url www.powiatzamojski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://spzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=116
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=116
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Zamościu, ul. Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, pok. 323
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
Numer referencyjny GM.272.27.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zamościu w 2019 roku.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1990) produkcja tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników jest działalnością regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz.U. poz. 646, 1479, 1629 i 1633) i wymaga wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne. Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli posiada zaświadczenie o wpisie do w/w rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej na druku, który zostanie udostępniony na stronie internetowej przez Zamawiającego z chwilą zamieszczenia w/w informacji. Dokumenty te składa się w formie oryginałów. Wraz ze złożeniem dokumentów Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Warunki dokonywania zmian: a) stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany wynagrodzenia, b) zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)