| GuidZP400 |
a996ae95-12c5-4ac1-bf0c-98ade7e39fbf
|
| Biuletyn |
654576-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dzienny Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
002349385
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowogródzka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5/1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
15-489
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
856 750 387
|
| Zamawiajacy fax |
856 750 387
|
| Zamawiajacy email |
ddpsbialystok@neostrada.pl
|
| Adres strony url |
www.ddps.bialystok.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ddps.bialystok.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dzienny Dom Pomocy Społecznej ul. Nowogródzka 5/1 15-489 Białystok
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż dostawa mięs i wędlin do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w 2019r.
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Sprzedaż i dostawa mięs i wędlin dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku w 2019 roku wyszczególnionych w "wykazie artykułów" stanowiących załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu o rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ - wykaz artykułów, b) wypełniony załącznik nr. 2 do SIWZ- formularz ofertowy , c) dokumenty uwiarygodniające Wykonawcę wskazane zgodnie z zapisem części IX SIWZ, d) wzór umowy ( załącznik nr.6 do SIWZ) uzupełniony o dane wykonawcy i podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy ( każda strona umowy powinna być zaparafowana ), e) oświadczenie , że wszystkie artykuły mięsne i drobiowe, posiadają stosowne atesty i certyfikaty kwalifikujące je do spożycia, f) oświadczenie o wdrożeniu systemu HACCP przez dostawcę artykułów mięsnych i drobiowych .
|
| IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|