Dostawa mięsa i wędlin

Publication date 2018-11-28
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
Miejscowość Nowa Dęba
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654516-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0ff8cda2-7e66-4b8f-afdf-b4f6269dbfd1
Biuletyn 654516-N-2018
Zamawiajacy nazwa 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
Regon 18069282800000
Zamawiajacy adres ulica Anieli Krzywoń
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Dęba
Zamawiajacy kod pocztowy 39-460
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 261 162 504,
Zamawiajacy fax 261 162 506
Zamawiajacy email 33WOG.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl,
Adres strony url https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie, ul. A. Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mięsa i wędlin
Numer referencyjny Zp_69/ŻYWN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Na jedną lub dwie części
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji umowy od 01.01.2019 do 31.12.2019 lub do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje tego zadania
Okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że: - posiada aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z art. 20 ust.12 pkt., 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r o produktach pochodzenia zwierzęcego. lub - posiada obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub - posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: • 100 000 zł dla realizacji zadania nr 1 • 100 000 zł dla realizacji zadania nr 2
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotyczy podmiotów zbiorowych; 3) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SIWZ); 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł dla realizacji zadania nr 1 100 000 zł dla realizacji zadania nr 2
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1: 4.780,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset osiemdziesiąt złotych 00/100); 2) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2: 3.950,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100); W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną część, wadium należy wnieść odrębnie na każdą część 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego: Bank NBP O/ RZESZÓW Nr konta: 39 1010 1528 0019 1913 9120 1000 z dopiskiem: „Wadium – Dostawa mięsa i wędlin - Sprawa Zp_69/ŻYWN/2018” NIP [Wykonawcy]. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 07.12.2018 r. do godz. 10:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. Brak w treści gwarancji przesłanek lub odniesienia się do ustawy Pzp w zakresie tych przesłanek spowoduje odrzucenie oferty na skutek okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 12. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian w umowie: 1) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp; 2) W ramach art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian, o których mowa w § 5 ust. 6 umowy oraz, że w przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się zmianę wartości umowy brutto w stosunku do towarów, których zmiana dotyczy. 3) Dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS. Celem waloryzacji jest tylko i wyłącznie urealnienie cen zakupu przedmiotu zamówienia (umowy). Waloryzacja cen, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie może powodować przekroczenia, z tytułu realizacji dostaw stanowiących przedmiot umowy, maksymalnej wartości brutto umowy. 4) Waloryzacja jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków: a) złożenia pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść; b) upływu pięciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy; c) zmiany wskaźnika przekraczającej 5 punktów procentowych. 5) Waloryzację przeprowadza się w oparciu o otrzymane w formie pisemnej z GUS wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych – żywność i napoje bezalkoholowe, za miesiąc poprzedzający wpływ wniosku, o którym mowa powyżej, w odniesieniu do cen z grudnia 2017 r., dla odpowiednich grup żywności lub wybranych produktów. 6) Zmiana cen wskutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i wywołuje skutek od dnia podpisania stosownego aneksu do umowy, który powinien zostać podpisany w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego stosownej informacji z GUS. W przypadku gdy Wykonawca wraz z wnioskiem do Zamawiającego przedłoży prawidłową informację z GUS, sporządzoną w formie pisemnej, dopuszcza się dokonanie waloryzacji na podstawie takowej informacji.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji umowy od 01.01.2019 do 31.12.2019 lub do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje tego zadania
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mięsa do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji umowy od 01.01.2019 do 31.12.2019 lub do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje tego zadania
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa wędlin do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nowej Dębie
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)