Dostawa bonów towarowych dla MOPR w Bytomiu

Publication date 2018-11-28
End date 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654169-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na własny koszt i ryzyko) do siedziby Zamawiającego bonów towarowych w wersji papierowej dla klientów MOPR w Bytomiu, którzy otrzymują pomoc w tej formie.Prognozowany zakres zamówienia *: Wartość nominalna bonu: 5,00 zł - ilość sztuk 20.000; wartość nominalna bonu: 10,00 zł - ilość sztuk 15.000; Wartość nominalna bonu: 20,00 zł - ilość sztuk 12.500. Razem: 47.500 sztuk; łączna wartość nominalna bonów 500.000,00 PLN. * Zamawiający zastrzega sobie, w ramach przysługującego wynagrodzenia, prawo zmiany ilości zamawianych bonów (przesunięcia ilościowe pomiędzy nominałami, zamówienie bonów o łącznej wartości nominalnej mniejszej niż prognozowana) w zależności od liczby osób uprawnionych
do otrzymania bonów. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje dokonanie zamówień na poziomie 60 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, w szczególności z tytułu praw do zapłaty lub odszkodowania
Pod pojęciem bonów towarowych, Zamawiający rozumie emitowane i oferowane przez Wykonawcę papierowe znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary lub usługi, zabezpieczone przed podrobieniem poprzez umieszczenie na nich stosownego hologramu. Bony towarowe, jako środek płatniczy, będą uprawniały do bezgotówkowego zakupu, co najmniej takich towarów i usług jak artykuły spożywcze w pełnym asortymencie (z wyłączeniem wyrobów tytoniowych oraz alkoholu)
oraz artykuły przemysłowe.2. Dostawa bonów będzie realizowana sukcesywnie, stosownie do potrzeb, w ilości i nominałach według zamówienia złożonego przez pracownika Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiający przewiduje składanie zamówienia na dostawy, co najmniej 1 raz w miesiącu. 3. Zamawiający wymaga, aby bony towarowe w okresie ich ważności, były realizowane w placówkach handlowych ** w granicach administracyjnych gminy Bytom (tj.: co najmniej w 20 placówkach)
oraz w placówkach handlowych zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego. ** przez placówkę handlową Zamawiający rozumie miejsce, w którym można zrealizować zakupy branży spożywczo-przemysłowej, w tym sklepy wielkopowierzchniowe (Uwaga!: z wyłączeniem miejsc oferujących, jako podstawowy towar prasę) 4. Na każdym egzemplarzu bonu winna być wyraźnie widoczna data jego ważności. Wymagany minimalny termin ważności (możliwość realizacji) bonów – nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 5. Każdy egzemplarz bonu winien być opatrzony napisem, z którego treści wynikać będzie, że na jego podstawie nie można dokonać zakupu wyrobów tytoniowych oraz alkoholu. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie realizacji zamówienia:
1) dostępność placówek handlowych realizujących bony towarowe w granicach administracyjnych gminy Bytom, tj., co najmniej w 20 placówkach w zakresie, o którym mowa w ust. 3;
2) dostępność placówek handlowych realizujących bony towarowe zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego w zakresie, o którym mowa w ust. 3.
7. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu dostawy bonów odbywać się będzie za rzeczywistą ilość zamówionych bonów, na podstawie faktur/rachunków/not obciążeniowo-księgowych wystawianych przez Wykonawcę każdorazowo po zrealizowaniu dostawy z terminem płatności wynagrodzenia wynoszącym 30 dni.
8. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Miejsce dostawy bonów towarowych: siedziba Zamawiającego: 41-902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 16.
10. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 9726e5a2-70b6-4ff3-88cc-7cfbbb70f3db
Biuletyn 654169-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Regon 00344928400000
Zamawiajacy adres ulica Strzelców Bytomskich
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 3886740, 032 3886700,
Zamawiajacy fax 032 2818093
Zamawiajacy email sekretariat@mopr.bytom.pl, dz@mopr.bytom.pl
Adres strony url www.mopr.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mopr.bytom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopr.bytom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba MOPR w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II pietro, pokój 131
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bonów towarowych dla MOPR w Bytomiu
Numer referencyjny FA.2812.26.2018
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na własny koszt i ryzyko) do siedziby Zamawiającego bonów towarowych w wersji papierowej dla klientów MOPR w Bytomiu, którzy otrzymują pomoc w tej formie.Prognozowany zakres zamówienia *: Wartość nominalna bonu: 5,00 zł - ilość sztuk 20.000; wartość nominalna bonu: 10,00 zł - ilość sztuk 15.000; Wartość nominalna bonu: 20,00 zł - ilość sztuk 12.500. Razem: 47.500 sztuk; łączna wartość nominalna bonów 500.000,00 PLN. * Zamawiający zastrzega sobie, w ramach przysługującego wynagrodzenia, prawo zmiany ilości zamawianych bonów (przesunięcia ilościowe pomiędzy nominałami, zamówienie bonów o łącznej wartości nominalnej mniejszej niż prognozowana) w zależności od liczby osób uprawnionych do otrzymania bonów. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje dokonanie zamówień na poziomie 60 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, w szczególności z tytułu praw do zapłaty lub odszkodowania Pod pojęciem bonów towarowych, Zamawiający rozumie emitowane i oferowane przez Wykonawcę papierowe znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary lub usługi, zabezpieczone przed podrobieniem poprzez umieszczenie na nich stosownego hologramu. Bony towarowe, jako środek płatniczy, będą uprawniały do bezgotówkowego zakupu, co najmniej takich towarów i usług jak artykuły spożywcze w pełnym asortymencie (z wyłączeniem wyrobów tytoniowych oraz alkoholu) oraz artykuły przemysłowe.2. Dostawa bonów będzie realizowana sukcesywnie, stosownie do potrzeb, w ilości i nominałach według zamówienia złożonego przez pracownika Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiający przewiduje składanie zamówienia na dostawy, co najmniej 1 raz w miesiącu. 3. Zamawiający wymaga, aby bony towarowe w okresie ich ważności, były realizowane w placówkach handlowych ** w granicach administracyjnych gminy Bytom (tj.: co najmniej w 20 placówkach) oraz w placówkach handlowych zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego. ** przez placówkę handlową Zamawiający rozumie miejsce, w którym można zrealizować zakupy branży spożywczo-przemysłowej, w tym sklepy wielkopowierzchniowe (Uwaga!: z wyłączeniem miejsc oferujących, jako podstawowy towar prasę) 4. Na każdym egzemplarzu bonu winna być wyraźnie widoczna data jego ważności. Wymagany minimalny termin ważności (możliwość realizacji) bonów – nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 5. Każdy egzemplarz bonu winien być opatrzony napisem, z którego treści wynikać będzie, że na jego podstawie nie można dokonać zakupu wyrobów tytoniowych oraz alkoholu. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie realizacji zamówienia: 1) dostępność placówek handlowych realizujących bony towarowe w granicach administracyjnych gminy Bytom, tj., co najmniej w 20 placówkach w zakresie, o którym mowa w ust. 3; 2) dostępność placówek handlowych realizujących bony towarowe zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego w zakresie, o którym mowa w ust. 3. 7. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu dostawy bonów odbywać się będzie za rzeczywistą ilość zamówionych bonów, na podstawie faktur/rachunków/not obciążeniowo-księgowych wystawianych przez Wykonawcę każdorazowo po zrealizowaniu dostawy z terminem płatności wynagrodzenia wynoszącym 30 dni. 8. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Miejsce dostawy bonów towarowych: siedziba Zamawiającego: 41-902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 16. 10. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. Zamawiający przewiduje składanie zamówienia, co najmniej 1 raz w miesiącu, z terminem dostawy do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, oraz, (jeżeli dotyczy) b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcja, spółki cywilne) dokument, o którym mowa w lit. a) przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej) - Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do przedłożenia dokumentów, o których mowa w lit. a) oraz lit. b) w przypadku, gdy Wykonawca wskaże Zamawiającemu na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp oraz § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, z późn. zm.) adres, pod którym Zamawiający może uzyskać dokument/-y za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych lub sprawę, w której Zamawiający przechowuje zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp dokument/-y i poinformuje, że jest on aktualny. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia określonych jw. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W zakresie nieuregulowanym w specyfikacji, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, z późn. zm.).
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji; 2) informacja (stanowiąca integralną część oferty o ilości placówek handlowych realizujących bony towarowe, zgodnie z wykazem stanowiącym odpowiednio: a) w przypadku placówek w granicach administracyjnych gminy Bytom: załącznik nr2/Bytom, b) w przypadku pozostałych placówek z terenu województwa śląskiego (tj. z wyłączeniem gminy Bytom): załącznik nr 2/Pozostałe; 3) oświadczenie/-a dotyczące wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którym/-ych mowa w cz. VI ust.1 specyfikacji; oraz - jeżeli dotyczy : 4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art.23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6) informacja o tym, czy wybór oferty prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania wraz ze wskazaniem ich wartości bez kwoty podatku, zgodnie z cz.XIII ust. 2 specyfikacji. Wystarczające będzie poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ww. obowiązku w ramach formularza oferty; 7) ponadto Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - przedłożyć oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowe1 Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA: a) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające , że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, b) w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie' o którym mowa powyżej przekłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności. Strony przewidują możliwość: 1) zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) zmiany Wykonawcy: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań względem jego podwykonawców; 3) dokonywania zmian w wykazie placówek handlowych (odpowiednio: załącznik nr 1a oraz 1b do umowy), pod warunkiem zachowania liczby placówek na poziomie co najmniej takim jak wskazano w ofercie; 4) dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu podwykonawstwa, wprowadzenie nowego podwykonawcy, zrezygnowanie z podwykonawcy bądź wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, (o których mowa w § 3 ust. 1 umowy); 5) zmiany wynagrodzenia brutto, w tym cen jednostkowych brutto, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT; 6) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych; 7)wprowadzenia do umowy zmian dotyczących realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy nieobjętych niniejszą umową, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zmienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach niniejszej umowy, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 2 ust. 11 niniejszej umowy; 8) dokonania zmiany postanowień umownych, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych warunków: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b)wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 2 ust. 11 niniejszej umowy;9) wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych; 10) wprowadzenia zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 2 ust. 11 niniejszej umowy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Stron umowy na jej dokonanie. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom; • dane kontaktowe inspektora ochrony Pani/Pana danych osobowych: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom tel.: 32/388-67-37; adres mail: IOD@mopr.bytom.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia); • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane (art. 97 ust. 1 ustawy Pzp) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: ˗ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ˗ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; ˗ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego ˗ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w zawiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Ponadto: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium, odstępuje od żądania wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej. 2. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego sytemu zakupów. 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty lub dowody nie są aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). 8. Wszystkie ustalenia dotyczące dat (godzin) stosowane dla potrzeb niniejszego postępowania przyjmuje się zgodnie z czasem lokalnym właściwym dla siedziby Zamawiającego. 9. Przy realizacji zamówienia strony zobowiązane są do porozumiewania się (składania dokumentów) w języku polskim, koszt ewentualnych tłumaczeń jest elementem realizacji zamówienia.

Criterion

Kryteria Dostępność placówek handlowych realizujących bony towarowe zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Dostępność placówek handlowych realizujących bony towarowe w granicach administracyjnych gminy Bytom, w tym: 1) placówki handlowe o powierzchni sprzedaży powyżej 400 m2 (pod kryterium : 40%) 2) placówki handlowe o powierzchni sprzedaży do 400 m2 (pod kryterium : 20%)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)