Dostawa monitorów na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej

Publication date 2018-11-28
End date 2018-12-05 00:00:00
Instytucja Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Miejscowość Młyny
Województwo podkarpackie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654216-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa monitorów na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej.
Miejsce dostaw: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa – Przejście Graniczne, 37-552 Młyny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
2. Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie realizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko.
3. Zamawiający wymaga, aby oferowane modele monitorów dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dc952165-b47e-45e9-af19-18855b125548
Biuletyn 654216-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Regon 18063549200000
Zamawiajacy adres ulica Korczowa - Przejście Graniczne
Zamawiajacy miejscowosc Młyny
Zamawiajacy kod pocztowy 37552
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 242 550
Zamawiajacy fax 166 242 550
Zamawiajacy email zopgkorczowa@interia.pl
Adres strony url https://zopgkor.bip.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://zopgkor.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zopgkor.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zopgkor.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa – przejście graniczne, 37-552 Młyny, w budynku głównym, I piętro, pom. 218 lub listownie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa – przejście graniczne, 37-552 Młyny, budynek główny, I piętro, pok. nr 218
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa monitorów na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Numer referencyjny DAE-242/11/I/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa monitorów na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. Miejsce dostaw: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa – Przejście Graniczne, 37-552 Młyny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ 2. Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie realizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane modele monitorów dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń
Cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy — wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, 2) któregokolwiek z elementów przedmiotu zamówienia wskazanych w ofercie. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w zakresie, o którym mowa w ust. 3 pkt. 1) - w przypadku zmian w trakcie wykonywania umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa., 2) w zakresie o którym mowa w ust. 3 pkt 2) – w przypadku: a) wycofania z produkcji przez producenta danego elementu przedmiotu zamówienia objętego ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie element przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych, niż wynikające z Załącznika Nr 1 do umowy oraz opisu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa, niż wskazana w ofercie, a wycofanie elementu przedmiotu zamówienia z produkcji przez producenta zostanie pisemnie udokumentowane przez Wykonawcę, b) niedostępności na rynku danego elementu przedmiotu zamówienia objętego ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie element przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych, niż wynikające z Załącznika Nr 1 do umowy oraz opisu przedmiotu zamówienia – pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie a niedostępność na rynku elementu przedmiotu zamówienia zostanie pisemnie udokumentowana przez Wykonawcę, c) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi, będącemu przedmiotem umowy. 5. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z wyłączeniem ust.6. 6. Strony przyjmują zasadę, że należny podatek VAT doliczony zostanie do ceny netto w fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto.
IV 4 4 data 2018-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)