Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach - Przetarg II

Publication date 2018-11-28
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
Miejscowość Chmielnik
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 652337-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach gm. Chmielnik, pow. kielecki, woj. Świętokrzyskie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z załączonymi formularzami asortymentowo - cenowymi.
1.Dostawa oznaczona jako Część II wyroby piekarskie będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 1b:

2. Dostawa oznaczona jako Część VII wędliny świeże i wędliny podrobowe świeże - załącznik nr 1g:


Wielkości zamówienia podane w Załącznikach od 1b i 1g do SIWZ – tzw. formularzach asortymentowo-cenowych są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość Zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w SIWZ (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do magazynów znajdujących się w miejscowości Łagiewniki Nr 73.
Każdy z produktów ma być ( pod groźbą kar zapisanych w umowie) dostarczony w wymaganych opakowaniach a waga jednostkowa artykułu/ów musi być zgodna z wagą podaną w formularzu asortymentowo - cenowym.
Wykonawca nie może dostarczać produktów o gramaturze większej lub mniejszej niż ich gramatura określona przez Zamawiającego w formularzach asortymentowo – cenowych i przeliczać wartości dostarczonego towaru o gramaturze innej niż określił to Zamawiający.
Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ff448fb-9580-4727-a485-8c7eb52bd406
Biuletyn 652337-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
Regon 29238081000000
Zamawiajacy adres ulica Łagiewniki
Zamawiajacy adres numer domu 73
Zamawiajacy miejscowosc Chmielnik
Zamawiajacy kod pocztowy 26020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 542 076
Zamawiajacy fax 413 543 050
Zamawiajacy email DPSLagiewniki@poczta.neostrada.pl
Adres strony url www.lagiewniki.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa jednostka organizacyjna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lagiewniki.com.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach - Przetarg II
Numer referencyjny DPS.DN.271.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach gm. Chmielnik, pow. kielecki, woj. Świętokrzyskie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z załączonymi formularzami asortymentowo - cenowymi. 1.Dostawa oznaczona jako Część II wyroby piekarskie będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 1b: 2. Dostawa oznaczona jako Część VII wędliny świeże i wędliny podrobowe świeże - załącznik nr 1g: Wielkości zamówienia podane w Załącznikach od 1b i 1g do SIWZ – tzw. formularzach asortymentowo-cenowych są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość Zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w SIWZ (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do magazynów znajdujących się w miejscowości Łagiewniki Nr 73. Każdy z produktów ma być ( pod groźbą kar zapisanych w umowie) dostarczony w wymaganych opakowaniach a waga jednostkowa artykułu/ów musi być zgodna z wagą podaną w formularzu asortymentowo - cenowym. Wykonawca nie może dostarczać produktów o gramaturze większej lub mniejszej niż ich gramatura określona przez Zamawiającego w formularzach asortymentowo – cenowych i przeliczać wartości dostarczonego towaru o gramaturze innej niż określił to Zamawiający. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 6
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie określonym w art. 22 ust. 1b pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., należy przedłożyć wykaz co najmniej dwóch dostaw artykułów żywnościowych jakie Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, do innych instytucji, o wartości minimum 80 000,00 zł każda – dotyczy części VII zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami datowane nie wcześniej niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne datowane nie wcześniej , niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej jeżeli dostarczany produkt tego wymaga, 4) informacja o przynależności do grupy kapitałowej na druku stanowiącym załączniki Nr 6 do niniejszej specyfikacji złożona zgodnie zapisami art. 24 ust.11 ustawy Pzp, 5) decyzję właściwej stacji Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu pojazdu (ów) do transportu żywności ( dot. samochodów, którymi żywność będzie dostarczana do DPS ) dot. dostaw artykułów ujętych załącznikach 1b i 1g.
Zakresie warunkow udzialu wykaz co najmniej dwóch dostaw artykułów żywnościowych jakie Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, do innych instytucji, o wartości minimum 80 000,00 zł każda – dotyczy części VII zamówienia – Załącznik Nr 5
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium dla części II i VII w wysokości ok. 3 % wartości zamówienia : Część II - wyroby piekarskie – 420,00 zł ; Część VII - wędliny świeże i wędliny podrobowe świeże – 600,00zł; a. wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn.zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Chmielniku nr 96 8483 0001 2001 0000 2519 0001; z dopiskiem: ”Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach - Przetarg II."
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyroby piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Cykliczne dostawy będą realizowane codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty w godz. od 7:00 do 9:00. Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku dostarczane w zbiorczych pojemnikach czystych na zewnątrz łącznie z podstawą i wewnątrz. Dostawca będzie miał obowiązek dostarczania bułek w workach jednorazowych posiadających dopuszczenie do kontaktu z żywnością. Maksymalna ilość bułek w worku – 50 szt. Uwaga: waga jednostkowa artykułów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym, który stanowi załącznik 1b.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wędliny świeże i wędliny podrobowe świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Cykliczne dostawy będą realizowane w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 12:00. Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Wędliny i wędliny podrobowe muszą być hermetycznie pakowane. Na każdym opakowaniu musi posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego, jego składzie, wartości odżywczej, dacie przydatności do spożycia oraz wadze. Uwaga: Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy, dostarczy w celu zapoznania się organoleptycznego ( w tym wykonanie dokumentacji fotograficznej) próbki wszystkich wędlin w kawałkach po ok. 20 dkg (pozostałość do zwrotu).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)