Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych, materiałów opatrunkowych, materiałów stomatologicznych, środków dezynfekcyjnych do skóry, środków dezynfekcyjnych do powierzchni i narzędzi oraz chusteczek dezynfekcyjnych i rękawiczek jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.

Publication date 2018-11-28
End date 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653865-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331411104, 331300000, 244550008, 336900003, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Część 1: Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 2: Dostawa materiałów opatrunkowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 3: Dostawa materiałów stomatologicznych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 4: Dostawa środków dezynfekcyjnych do skóry do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 5: Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni i narzędzi do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 6: Dostawa chusteczek dezynfekcyjnych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Część 7: Dostawa rękawiczek jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a5c1d0d-d27b-47f0-89a2-233114fcf09f
Biuletyn 653865-N-2018
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Poznaniu
Regon 59041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61729
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 568 250
Zamawiajacy fax 618 568 252
Zamawiajacy email as_poznan@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna więziennictwa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, w języku polskim, drogą pocztową, przesyłką kurierską lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych, materiałów opatrunkowych, materiałów stomatologicznych, środków dezynfekcyjnych do skóry, środków dezynfekcyjnych do powierzchni i narzędzi oraz chusteczek dezynfekcyjnych i rękawiczek jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Numer referencyjny Ds-09/zp/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Część 1: Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu. Część 2: Dostawa materiałów opatrunkowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu. Część 3: Dostawa materiałów stomatologicznych do Aresztu Śledczego w Poznaniu. Część 4: Dostawa środków dezynfekcyjnych do skóry do Aresztu Śledczego w Poznaniu. Część 5: Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni i narzędzi do Aresztu Śledczego w Poznaniu. Część 6: Dostawa chusteczek dezynfekcyjnych do Aresztu Śledczego w Poznaniu. Część 7: Dostawa rękawiczek jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 300402,88
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określone w §5 i §7 SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określone w §5 i §7 SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określone w §5 i §7 SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1-8 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu; W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę, o którym mowa § 5.1 (Warunki udziału w postępowaniu) SIWZ warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający zażąda następujących dokumentów: - potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych 00/100 gr. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę, o którym mowa § 5.1 (Warunki udziału w postępowaniu) SIWZ warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający zażąda następujących dokumentów -wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - oświadczenie, że wszystkie zaoferowane produkty lecznicze posiadają aktualne świadectwa rejestracji i dopuszczenie do obrotu leków w zakresie będących przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy , o którym mowa w § 5.1 (Warunki udziału w postępowaniu) SIWZ z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w dostawach na podstawie prawa opcji przewidującego zmniejszenie o 30 % lub zwiększenie o 30 % przewidywanych dostaw oraz w przypadku wprowadzenia zamienników w razie zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny produktu określonego w formularzu cenowym. Prawo opcji dotyczy zakresu wartościowego lub ilościowego, a ostateczne rozstrzygnięcie w tym zakresie należy do Zamawiającego. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: - zmiany stawki podatku VAT oraz zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych odrębnymi przepisami. Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego o zmianie w/w stawek z 7-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku zmiany stawki VAT nastąpi odpowiednia zmiana ceny poprzez doliczenie do podstawy opodatkowania (ceny netto) podatku VAT w stawce wynikającej ze zmiany. - zmiany wielkości opakowań wprowadzonych przez producenta z zachowaniem zasad proporcjonalności wielkości opakowania i ceny za opakowanie. - dopuszcza się dostawę przedmiotów umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie.
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 92921,10
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu określone w formularzu ofertowym na cześć nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów opatrunkowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 45481,62
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów stomatologicznych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33130000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33471,88
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów stomatologicznych do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa środków dezynfekcyjnych do skóry do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24455000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14509,20
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa środków dezynfekcyjnych do skóry do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni i narzędzi do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35094,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa środków dezynfekcyjnych do powierzchni i narzędzi do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa chusteczek dezynfekcyjnych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22137,48
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa chusteczek dezynfekcyjnych do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa rękawiczek jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 56787,60
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawiczek jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu zgodnie z formularzem ofertowym na część 7.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)