Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa krzeseł, foteli obrotowych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej.

Publication date 2018-11-29
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655418-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 390000002, 391300002, 391131008, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówieni jest Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa krzeseł, foteli obrotowych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 238e0134-0c4e-48b7-a572-d1a2f6b585b8
Biuletyn 655418-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Regon 17490000000
Zamawiajacy adres ulica Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 7432175; 8653888; 8653838,
Zamawiajacy fax 17 8651075
Zamawiajacy email dorzech@prz.edu.pl,
Adres strony url www.prz.edu.pl
Adres strony internetowej www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres POLITECHNIKA RZESZOWSKA Al. Powstańców Warszawy 12 35-959 Rzeszów Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa krzeseł, foteli obrotowych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej.
Numer referencyjny NA/P/404/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówieni jest Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej. Dostawa krzeseł, foteli obrotowych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Inne dokumenty niewymienione Wzór oferty na dostawy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT, 4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 5. Wszelkie zmiany umowy nie mogą być niezgodne z przepisami upzp. Wymagają one formy pisemnej i podpisów upoważnionych przedstawicieli stron.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Zakładu Inżynierii i Chemii Środowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Katedry Analizy Nieliniowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa foteli obrotowych dla Zakładu Budownictwa Ogólnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa foteli biurowych dla Zakładu Dróg i Mostów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł dla Katedry Inżynierii Materiałowej i Technologii Budownictwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa foteli biurowych dla Sekcji ds. Gazety Politechniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł dla Akademickiego Radia i Telewizji Centrum
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł dla Katedry Inżynierii Chemicznej i Procesowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla Katedry Fizyki i Inżynierii Medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczególowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa foteli obrotowych dla Wydziału Chemicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczególowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)