GuidZP400 |
b8f158b4-e51d-4328-8b56-277ac35f873a
|
Biuletyn |
655160-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
|
Regon |
00029383500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marcelińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-354
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 88 63 300,
|
Zamawiajacy fax |
61 867 25 21
|
Zamawiajacy email |
karolina.biskup@rckik.poznan.pl, lukasz.kromski@rckik.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.rckik.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rckik.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa przy ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kart przedpłaconych
|
Numer referencyjny |
39/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa kart przedpłaconych.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
2
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia w stosunku do określonej w Formularzu nr 1 do niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń w razie zmniejszenia ilości zamówionych bonów 10 %.
2. Zamawiający zastrzega prawo zmiany (zwiększenia zakresu) umowy w sytuacji gdy wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. Ceny jednostkowe brutto przedmiotu zamówienia mogą ulec obniżeniu w okresie obowiązywania umowy.
4. Zmiana cen następuje w formie aneksu sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.
5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|