Dostawę wyposażenia meblowego laboratoryjnego i biurowego z montażem

Publication date 2018-11-29
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Instytut Kardiologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654556-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 380000005, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia meblowego laboratoryjnego i biurowego z montażem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 063abb34-d5d6-45ef-8427-1d799bedde13
Biuletyn 654556-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Kardiologii
Regon 83758300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Alpejska
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04628
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 120 440
Zamawiajacy fax 228 126 732
Zamawiajacy email dh@ikard.pl
Adres strony url www.ikard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ikard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ikard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do Zamawiającego na adres podany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Kardiologii, 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 330 III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę wyposażenia meblowego laboratoryjnego i biurowego z montażem
Numer referencyjny ZP 091/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wyposażenia meblowego laboratoryjnego i biurowego z montażem.
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich atestów, certyfikatów, świadectw, deklaracji zgodności dla poszczególnych materiałów użytych do produkcji mebli lub wyprodukowanych mebli oferowanych w niniejszym postępowaniu, wystawionych przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości, na dany przedmiot/element przedmiotu zamówienia w zakresie: - wytrzymałości konstrukcji; - oceny bezpieczeństwa; - odporności na ścieranie; - oceny higienicznej dla farb, lakierów, tj. Dla Pakietu Nr 1 i 3 • Deklarację zgodności wykorzystanych płyt laminowanych do produkcji blatów roboczych z normą EN 14322-klasa ścieralności 3B • Atest Higieniczny na zastosowaną płytę laminowaną • Atest Higieniczny na obrzeża meblowe ABS • Atest Higieniczny na zastosowane kleje topliwe • Atest na ścieralność tapicerek krzeseł i foteli obrotowych – min. 160 000 cykli w skali Martindale • Opinię na zawartość formaldehydu w zastosowanej sklejce • Świadectwo badań na meble do przechowywania i biurka wg norm PN-EN 14073-2:2006, 14073-2004, 527-2:2002,527-1:2011, 14074:2006 • Atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, wytrzymałości i trwałości krzeseł i foteli obrotowych, zgodnie z obowiązującymi normami: PN-EN 16139, PN-EN 1728, PN-EN 1022 • Zdjęcia poglądowe oferowanych produktów Dla Pakietu Nr 2 1. Certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy PN-EN ISO 9001:2015 dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego", wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.) 2. Certyfikat systemu zarządzania środowiskiem, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy PN-EN ISO 14001:2015 w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" Wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania środowiskiem. 3. Certyfikat systemu zarządzania BHP, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Normy OHSAS 18001:2007 w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" Wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania BHP. 4. Certyfikat na zgodność z normą PN EN 13150 –Stoły robocze dla laboratoriów –wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań wydany przez akredytowaną i upoważnioną do tego jednostkę wraz z kartą oceny wyników badań wyboru, w zakresie stołu laboratoryjnego na stelażu stalowym. Certyfikat musi być wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą uprawnioną do wydawania certyfikatów w tym zakresie. 5. Certyfikat na zgodność z normą PN EN 14727 – Meble laboratoryjne do przechowywania - Wymagania i metody badań wydany przez akredytowaną i upoważnioną do tego jednostkę wraz z kartą oceny wyników badań wyrobu, w zakresie szafy laboratoryjnej wykonanej z tworzywa sztucznego. Certyfikat musi być wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą uprawnioną do wydawania certyfikatów w tym zakresie. 6. Atest higieniczny na stoły laboratoryjne. 7. Atest higieniczny dla blatów wykonanych z mieszanki żywic fenolowych wydany przez akredytowane niezależne od producenta laboratorium badawcze, 8. Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej dla blatów z żywic fenolowych wydane przez akredytowane niezależne od producenta laboratorium badawcze. 9. Dla blatów z żywic fenolowych certyfikat wydany przez niezależną instytucję badawczą, potwierdzający łatwość dekontaminacji na poziomie nie niższym niż doskonały. 10. Dokument wydany przez niezależnie laboratorium potwierdzający przeprowadzanie oceny działania przeciwbakteryjnego blatu z żywicy fenolowej, gdzie redukcja w populacji Escherichia coli i Staphylococcus aureus, następująca po kontakcie z powierzchnią próbek, po upływie 24 godzin w temperaturze 35°C i przy wilgotności względnej > 95%, wynosi > 99,99%. 11. Dokument potwierdzający, że blaty z żywicy fenolowej były utwardzane wykorzystując wiązkę elektronów. 12. W celu potwierdzenia odpowiedniego zabezpieczenia przed korozją blachy z których wykonanie są stelaże muszą spełniać warunki zgodnie z norma PN – EN ISO 9227:2007, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z normą PN – EN ISO 10289:2001 wynosi 10. Stosowny raport z badań wydany przez akredytowaną w tym zakresie jednostkę badawczą. 13. Grubość powłoki epoksydowej, którą pokryte są stelaże min. 200 μm potwierdzona sprawozdaniem z badań zgodnie z normą PN-EN ISO 2178:1998 wystawionym przez laboratorium akredytowane w tym zakresie, 14. Deklaracja producenta o zgodności krzeseł z ISO 2812 oraz potwierdzenie producenta o odporności krzeseł na 70% izopropoanol (środek dezynfekujący). 15. Próbki materiałów – próbki blatów fazowanych i oszlifowanych po 1 szt. 16. Wszystkie próbki powinny być złożone w odrębnym opakowaniu opatrzonym opisem jak dla oferty z zaznaczeniem „PRÓBKI”. Dla Pakietu Nr 4 • Atest higieniczny PZH na szafy metalowe • Klasyfikacja ogniowa wg EN 13501-farba na szafy metalowe • Zdjęcia poglądowe oferowanych produktów 2) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania techniczne zawarte odpowiednio do pozycji zamówienia opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ - prospekt/ katalog/ folder/fotografia oferowanego towaru/ karta (formularz) danych technicznych, z zaznaczeniem nr pozycji oferowanego asortymentu.
Inne dokumenty niewymienione 1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej: 1)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1 Laboratorium – meble biurowe i wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Laboratorium – meble biurowe i wyposażenie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2 Laboratorium – meble laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Laboratorium – meble laboratoryjne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3 Doposażenie budynku administracyjnego i głównego – meble biurowe i wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Doposażenie budynku administracyjnego i głównego – meble biurowe i wyposażenie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4 Szafy metalowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szafy metalowe
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)