Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych

Publication date 2018-11-29
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Morskich w Kołobrzegu
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654663-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f2b19301-8d0c-4b92-bc03-7b09ad0b28b5
Biuletyn 654663-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Morskich w Kołobrzegu
Regon 14479100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krzysztofa Arciszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Kołobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 78100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 0-94 35180-82
Zamawiajacy fax 0-94 3517105
Zamawiajacy email zsmor.sekretariat@wp.pl
Adres strony url https://www.zsmor.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.zsmor.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.zsmor.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Morskich w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. Arciszewskiego 21, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną , kilka lub na wszystkie części zamówienia
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia od 1.01.2019 do 31.12.2019
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną dostawę, polegającą na dostawie artykułów spożywczych przez okres co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej: Zadanie nr 1 Artykuły sypkie, przetwory i przyprawy – kwoty 20000,00 brutto Zadanie nr 2 Mięso i przetwory oraz drób i przetwory – kwoty 30000,00 brutto, Zadanie nr 3 Nabiał – kwoty 30000,00 brutto, Zadanie nr 4 Pieczywo i wyroby cukiernicze – kwoty 15000,00 brutto, Zadanie nr 5 Warzywa i owoce, jajka – kwoty 30000,00 brutto, Zadanie nr 6 Ryby, przetwory z ryb – kwoty 6000,00 brutto, Zadanie nr 7 Artykuły mrożone – kwoty 2000,00 brutto. W przypadku wyboru kilku lub wszystkich zadań wymagane jest udokumentowanie przez Wykonawcę zrealizowania dostaw na łączną wartość kilku lub wszystkich wybranych zadań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na którego rzecz usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; według załącznika nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty - Załącznik nr 2 do siwz; 2) Kalkulacja cenowa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g do siwz. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; według załącznika nr 4 do SIWZ. 4) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; według załącznika nr 3 do SIWZ. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; według załącznika nr 7 do SIWZ. 6) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); 7) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: a) dopuszcza się obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, b) dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia, c) przesunięcia ilościowe pomiędzy pozycjami asortymentowymi, przy zachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy, d) dopuszcza się ograniczenie zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części; w takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar, e) skrócenie terminu wykonania umowy, w szczególności w przypadku wcześniejszego wykorzystania przez Zamawiającego ilości przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości, f) dopuszcza się odstąpienie od części umowy w przypadku braku środków finansowych Zamawiającego, g) dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian proporcji w zamawianych asortymentach, zgodnie z SIWZ (pkt.III) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówionego towaru do wysokości 30% . 2. Zmiany niniejszej umowy, w tym również zmiana terminu jej obowiązywania, mogą być dokonywane wyłącznie na piśmie w formie aneksów podpisanych przez obie strony i opatrzonych datą – pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 8 ust. 1 pkt 2).
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 Artykuły sypkie, przetwory i przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 1.01.2019 do 31.12.2019
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 Mięso i przetwory oraz drób i przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 1.01.2019 do 31.12.2019
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od dnia 1.01.2019 do 31.12.2019
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 01.01.2019 do 31.12.2019
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 Warzywa i owoce, jajka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 1.01.2019 do 31.12.2019
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 Ryby, przetwory z ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 01.01.2019 do 31.12.2019
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 Artykuły mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 01.01.2019 do 31.2019
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria szybkość reakcji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)