Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Przedszkolnego oraz Zakładu Aktywności Zawodowej gminy Szprotawa w roku 2019”

Publication date 2018-11-29
End date 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Gmina Szprotawa
Miejscowość Szprotawa
Województwo lubuskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654777-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Przedszkolnego w Szprotawie oraz Zakładu Aktywności Zawodowej w Szprotawie. Artykuły żywnościowe zostały podzielone na dziesięć grup zgodnie z wykazem zamieszczonym poniżej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo-cenowe stanowiące załączniki do SIWZ będące jej integralną częścią. Wypełnione załączniki należy dołączyć do oferty.
2.Nazwy własne podane w grupach /np. makaron nitki, kiełbasa piwna i inne/ są tylko przykładowe.
Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować wszystkie grupy oraz pozycje określone w danej grupie.
Zamówienie stanowią następujące grupy produktów spożywczych:

I. Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory,
produkty strączkowe
II. Wody mineralne
III. Warzywa, owoce, kiszonki
IV. Drób i przetwory drobiowe
V. Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny
VI. Produkty i przetwory mączne
VII. Przetwory mrożone
VIII. Przetwory mleczne
IX. Przetwory ryby i przetwory rybne
X. Jaja
4. Wymogi dodatkowe :
- dowóz będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem wykonawcy do magazynów zamawiającego
- dostawy częściowe, sukcesywne, uruchamiane telefonicznie potwierdzone e-mailem lub faxem
- termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu
Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje
zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.
- Opakowania pod względem gabarytów, pojemności oraz materiałów dopuszczone do stosowania w handlu detalicznym żywności, pojemniki plastikowe z pokrywami, fabrycznie nowe, posiadające atest kompetencji jednostki resortu zdrowia. Etykieta na opakowaniu powinna zawierać co najmniej następujące informacje: nazwę produktu, nazwę i adres producenta, znak weterynaryjny, masę netto, datę ważności.
- Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą będą następowały na początku każdego miesiąca za miesiąc ubiegły, według cen jednostkowych przedstawionych
w ofercie za 1 kg/szt., na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw.
- zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy

5. Ilości podane w grupach I - X są szacunkowe (wyliczone na podstawie ilości zużywanych w latach wcześniejszych) i mogą ulec zmianie /zmniejszeniu lub zwiększeniu.
Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8e95321e-1997-457b-938c-d287ba3ed4a5
Biuletyn 654777-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Szprotawa
Regon 970770445
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Szprotawa
Zamawiajacy kod pocztowy 67-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683760580
Zamawiajacy fax 683762220
Zamawiajacy email ratusz@szprotawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Przedszkolnego oraz Zakładu Aktywności Zawodowej gminy Szprotawa w roku 2019”
Numer referencyjny IR.217.17.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Przedszkolnego w Szprotawie oraz Zakładu Aktywności Zawodowej w Szprotawie. Artykuły żywnościowe zostały podzielone na dziesięć grup zgodnie z wykazem zamieszczonym poniżej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo-cenowe stanowiące załączniki do SIWZ będące jej integralną częścią. Wypełnione załączniki należy dołączyć do oferty. 2.Nazwy własne podane w grupach /np. makaron nitki, kiełbasa piwna i inne/ są tylko przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować wszystkie grupy oraz pozycje określone w danej grupie. Zamówienie stanowią następujące grupy produktów spożywczych: I. Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe II. Wody mineralne III. Warzywa, owoce, kiszonki IV. Drób i przetwory drobiowe V. Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny VI. Produkty i przetwory mączne VII. Przetwory mrożone VIII. Przetwory mleczne IX. Przetwory ryby i przetwory rybne X. Jaja 4. Wymogi dodatkowe : - dowóz będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem wykonawcy do magazynów zamawiającego - dostawy częściowe, sukcesywne, uruchamiane telefonicznie potwierdzone e-mailem lub faxem - termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. - Opakowania pod względem gabarytów, pojemności oraz materiałów dopuszczone do stosowania w handlu detalicznym żywności, pojemniki plastikowe z pokrywami, fabrycznie nowe, posiadające atest kompetencji jednostki resortu zdrowia. Etykieta na opakowaniu powinna zawierać co najmniej następujące informacje: nazwę produktu, nazwę i adres producenta, znak weterynaryjny, masę netto, datę ważności. - Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą będą następowały na początku każdego miesiąca za miesiąc ubiegły, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie za 1 kg/szt., na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw. - zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy 5. Ilości podane w grupach I - X są szacunkowe (wyliczone na podstawie ilości zużywanych w latach wcześniejszych) i mogą ulec zmianie /zmniejszeniu lub zwiększeniu. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami projektu umowy oraz zgodnie z art 144 Pzp
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)