Dostawa pomocy dydaktycznych (sprzętu) do pracowni ortopedycznej oraz do pracowni pielęgnacji i pierwszej pomocy w ramach realizowanego projektu pn. „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Publication date 2018-11-29
End date 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Medycznych im. Janusza Korczaka
Miejscowość Prudnik
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654732-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 385000000, 302000001, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Nazwa zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych (sprzętu) do pracowni ortopedycznej oraz do pracowni pielęgnacji i pierwszej pomocy w ramach realizowanego projektu pn. „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
3.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 niezależnych części. Wykonawcy składając swoją ofertą mogą wybrać jedną lub większą ilość części bez ograniczeń.
Część nr 1. Platforma diagnostyczna z oprogramowaniem – 1 szt.
Część nr 2. Skaner podologiczny (podoscan 2D) z oprogramowaniem – 1 szt.
Część nr 3. Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt.
Część nr 4. Podoskop podświetlany - 2 szt.
Część nr 5. Plantokonturograf - 4 szt.
Część nr 6. Przyrząd do ćwiczeń stóp 7w1 - 3 szt.
Część nr 7. Miarka do mierzenia stóp - 4 szt.
Część nr 8. Zestaw wkładek ortopedycznych dynamicznych + zgrzewarka wraz
z zestawem klinów modelowanych termicznie (1 pakiet) – 24 pakiety
Część nr 9. Stół rehabilitacyjny z regulowanym zagłówkiem oraz
z hydrauliczną regulacją wysokości za pomocą siłownika hydraulicznego - 2 szt.
Część nr 10. Stół rehabilitacyjny (kozetka lekarska) z regulowanym zagłówkiem - 2 szt.

3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia - odpowiednio do części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 764469f3-3765-4265-b9c5-83c790831435
Biuletyn 654732-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Medycznych im. Janusza Korczaka
Regon 000312811
Zamawiajacy adres ulica Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Prudnik
Zamawiajacy kod pocztowy 48-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4362784,
Zamawiajacy fax 77 4362784
Zamawiajacy email medyk@zskorczak-prudnik.pl,
Adres strony url www.zskorczak-prudnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa pomocy dydaktycznych (sprzętu) do pracowni ortopedycznej oraz do pracowni pielęgnacji i pierwszej pomProjekt pn. „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zskorczak-prudnik.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zskorczak-prudnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w przedmiotowym postępowaniu składa się w formie pisemnej (oryginał podpisany przez Wykonawcę lub pełnomocnika)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Medycznych im. Janusza Korczaka ul. Piastowska 26 48-200 Prudnik
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych (sprzętu) do pracowni ortopedycznej oraz do pracowni pielęgnacji i pierwszej pomocy w ramach realizowanego projektu pn. „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny ZS/VI/320/1304/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Nazwa zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych (sprzętu) do pracowni ortopedycznej oraz do pracowni pielęgnacji i pierwszej pomocy w ramach realizowanego projektu pn. „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. 3.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 niezależnych części. Wykonawcy składając swoją ofertą mogą wybrać jedną lub większą ilość części bez ograniczeń. Część nr 1. Platforma diagnostyczna z oprogramowaniem – 1 szt. Część nr 2. Skaner podologiczny (podoscan 2D) z oprogramowaniem – 1 szt. Część nr 3. Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt. Część nr 4. Podoskop podświetlany - 2 szt. Część nr 5. Plantokonturograf - 4 szt. Część nr 6. Przyrząd do ćwiczeń stóp 7w1 - 3 szt. Część nr 7. Miarka do mierzenia stóp - 4 szt. Część nr 8. Zestaw wkładek ortopedycznych dynamicznych + zgrzewarka wraz z zestawem klinów modelowanych termicznie (1 pakiet) – 24 pakiety Część nr 9. Stół rehabilitacyjny z regulowanym zagłówkiem oraz z hydrauliczną regulacją wysokości za pomocą siłownika hydraulicznego - 2 szt. Część nr 10. Stół rehabilitacyjny (kozetka lekarska) z regulowanym zagłówkiem - 2 szt. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia - odpowiednio do części
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 14 Nie wymaga się.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W w szczególności w zakresie przewidzianym we wzorze umowy (zał. nr 5 do SIWZ)
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1. Platforma diagnostyczna z oprogramowaniem – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38500000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 1. Platforma diagnostyczna z oprogramowaniem – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2. Skaner podologiczny (podoscan 2D) z oprogramowaniem – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38500000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 2. Skaner podologiczny (podoscan 2D) z oprogramowaniem – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3. Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 3. Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4. Podoskop podświetlany - 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 4. Podoskop podświetlany - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5. Plantokonturograf - 4 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 5. Plantokonturograf - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6. Przyrząd do ćwiczeń stóp 7w1 - 3 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 6. Przyrząd do ćwiczeń stóp 7w1 - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7. Miarka do mierzenia stóp - 4 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 7. Miarka do mierzenia stóp - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8. Zestaw wkładek ortopedycznych dynamicznych + zgrzewarka wraz z zestawem klinów modelowanych termicznie (1 pakiet) – 24 pakiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 8. Zestaw wkładek ortopedycznych dynamicznych + zgrzewarka wraz z zestawem klinów modelowanych termicznie (1 pakiet) – 24 pakiety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9. Stół rehabilitacyjny z regulowanym zagłówkiem oraz z hydrauliczną regulacją wysokości za pomocą siłownika hydraulicznego - 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 9. Stół rehabilitacyjny z regulowanym zagłówkiem oraz z hydrauliczną regulacją wysokości za pomocą siłownika hydraulicznego - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część nr 10. Stół rehabilitacyjny (kozetka lekarska) z regulowanym zagłówkiem - 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część nr 10. Stół rehabilitacyjny (kozetka lekarska) z regulowanym zagłówkiem - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena w każdej części
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia w każdej części
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)