Dostawa Systemu Zabezpieczeń typu Next Generation Firewall wraz z wdrożeniem i instruktażem oraz usługami wsparcia technicznego dla Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Infrastruktura sieciowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656020-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 324240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa Systemu Zabezpieczeń typu Next Generation Firewall wraz z wdrożeniem i instruktażem oraz usługami wsparcia technicznego dla Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór Istotnych Postanowień Umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie Załącznik nr 3 do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6abdb2bf-dd10-4e1a-b0c5-c304c8e63651
Biuletyn 656020-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Regon 36 92 67 361
Zamawiajacy adres ulica Plac Trzech Krzyży
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48222500130 , +48222737190
Zamawiajacy email Pawel.Cichecki@mr.gov.pl, Milena.Rogowska@mr.gov.pl
Adres strony url www.mpit.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpit.bip.gov.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, email:Zamowienia@mpit.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Pl. Trzech Krzyży 3/5,00-507 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Systemu Zabezpieczeń typu Next Generation Firewall wraz z wdrożeniem i instruktażem oraz usługami wsparcia technicznego dla Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii
Numer referencyjny BDG-V.2610.29.2018.PC
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa Systemu Zabezpieczeń typu Next Generation Firewall wraz z wdrożeniem i instruktażem oraz usługami wsparcia technicznego dla Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór Istotnych Postanowień Umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie Załącznik nr 3 do umowy.
Cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 410000,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy, z których każda spełniała łącznie n/w wymagania: - była o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych), - polegała na dostawie wraz z wdrożeniem systemu zabezpieczeń Next Generation Firewall. 2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą n/w doświadczenie: a) brała udział w charakterze inżyniera w co najmniej jednym projekcie o wartości nie mniejszym niż 100.000,00 zł brutto, polegającym na wdrożeniu lub rozbudowie systemu zabezpieczeń typu Next Generation Firewall oraz posiada certyfikat producenta wymagany do wdrożenia oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. c) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy tj. 1. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest do podania do informacji Zamawiającego wykazu osób delegowanych do realizacji Zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej Umowy. Zmiana osób wymienionych w Wykazie osób na etapie realizacji Zamówienia, wymaga spełnienia łącznie dwóch warunków: 1) wskazana nowa osoba musi posiadać certyfikat producenta zaoferowanego przez Wykonawcę rozwiązania lub co najmniej infrastruktury serwerowej producenta, 2) Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej zgody na powyższą zmianę
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 55,00
  
Kryteria Czas usunięcia zgłoszonej awarii Systemu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 25,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)