Dostawa zestawu do badań ergospirometrycznych i testów wysiłkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Miejscowość Kamienna Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655885-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do badań ergospirometrycznych i testów wysiłkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i udzielenie instruktażu/szkolenia w zakresie prawidłowej obsługi technicznej i użytkowej sprzętu medycznego i oprogramowania.
3. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany po 1 stycznia 2018 r. Nie dopuszcza się oferowania sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz demonstracyjnego. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych.
4. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
5. Wszelkie oprogramowanie i licencje systemowe musi dostarczyć Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego. Licencje i oprogramowanie musi być bezterminowe, umożliwiać pracę sieciową, a także nieodpłatną aktualizację.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ced71f9d-c36a-46c5-99ad-4cff446d9bd7
Biuletyn 655885-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Regon 23113920700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Korczaka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kamienna Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 075 64 59 600
Zamawiajacy fax 075 64 59 601
Zamawiajacy email dcr@dcrnzoz.com.pl
Adres strony url http://dcr.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dcr.org.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dcr.org.pl zakładka Zamówienia publiczne.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty można złożyć osobiście lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w SIWZ. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul. J. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, Sekretariat Pawilonu I (parter).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawu do badań ergospirometrycznych i testów wysiłkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
Numer referencyjny PNG/2/11/2018.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do badań ergospirometrycznych i testów wysiłkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i udzielenie instruktażu/szkolenia w zakresie prawidłowej obsługi technicznej i użytkowej sprzętu medycznego i oprogramowania. 3. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany po 1 stycznia 2018 r. Nie dopuszcza się oferowania sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz demonstracyjnego. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych. 4. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. 5. Wszelkie oprogramowanie i licencje systemowe musi dostarczyć Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego. Licencje i oprogramowanie musi być bezterminowe, umożliwiać pracę sieciową, a także nieodpłatną aktualizację.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Główny kod CPV: 33100000-1 urządzenia medyczne. Dodatkowy kod CPV: 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe. Dodatkowy kod CPV: 30214000-2 stacje robocze.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. Katalogi, foldery, ulotki, opisy, fotografie oraz inne podobne materiały, w języku polskim, dotyczące przedmiotu zamówienia - z dokładnym wskazaniem, której pozycji dotyczy dany opis, fotografia. 2. Deklaracje zgodności (kopie lub oryginały) potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów medycznych z wymaganiami zasadniczymi.
Inne dokumenty niewymienione W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1. Wypełniony "Formularz oferty", wg wzoru stanowiącego część III SIWZ wraz z wypełnionym załącznikiem, wg wzoru stanowiącego część II SIWZ - zestawienie wymaganych minimalnych parametrów techniczno-użytkowych. 2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego część V SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o oferowanych wyrobach medycznych, wg wzoru stanowiącego część VI SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i 14 RODO, wg wzoru stanowiącego część VII SIWZ. 5. Pełnomocnictwo zgodnie z pkt 18.7. SIWZ (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. 2. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji. 3. Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących warunków: a) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, b) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. 2. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów Ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy Pzp) lub odrębnych przepisów, Zamawiający jest zobowiązany do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia, których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument, zaś Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, tel. +48 75 6459 710, • inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. jest Pan Jan Suchecki, mail: iod@dcr.org.pl, tel. +48 697 071 511; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę zestawu do badań ergospirometrycznych i testów wysiłkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze - nr sprawy PNG/2/11/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018 r.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Cena oferty (brutto)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zaoferowany okres gwarancji producenta
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)