DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA 2019 R Z PODZIAŁEM NA 9 PAKIETÓW (CZĘŚCI) NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 W SOSNOWCU UL. GEN.WŁ. ANDERSA 81B

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej Nr 1
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655650-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa żywności na 2019r. na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 1 z podziałem na 9 pakietów (części) tj.: Pakiet nr 1–mięso, produkty mięsne; Pakiet nr 2–mleko i produkty mleczarskie; Pakiet nr 3–różne produkty spożywcze; Pakiet nr 4–ryby mrożone i pozostałe; Pakiet nr 5–warzywa mrożone; Pakiet nr 6–warzywa i owoce świeże; Pakiet nr 7–jaja; Pakiet nr 8–pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; Pakiet nr 9–ziemniaki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ w pakietach od 1-9 pod nazwą Formularz cenowy. Częstotliwość dostaw: Pakiet nr 1 –Dostawa mięsa, produktów mięsnych–2 razy w tygodniu; Pakiet nr 2–Dostawa mleka i produktów mleczarskich–mleko codziennie do godziny 7:00 z wyjątkiem sobót i niedziel, pozostałe zgodnie z zamówieniem; Pakiet nr 3–Dostawa różnych produktów spożywczych –1 raz w tygodniu; Pakiet nr 4–Dostawa ryb mrożonych i pozostałych–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 5–Dostawa warzyw mrożonych–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 6–Dostawa warzyw i owoców świeżych–3 razy w tygodniu; Pakiet nr 7–Dostawa jaj–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 8–Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich–codziennie do godz. 7:00, w niedziele także, z wyjątkiem świąt; Pakiet nr 9–Dostawa ziemniaków-2 razy w miesiącu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ff33bce9-cf30-402b-9a9f-7732783d562f
Biuletyn 655650-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej Nr 1
Regon 68667000000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Wł. Andersa
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 665 042
Zamawiajacy fax 322 665 042
Zamawiajacy email dompomocyspolecznejnr1@interia.pl
Adres strony url www.dps1sosnowiec, www.bip.um.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dps1sosnowiec, www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps1sosnowiec, www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej - osobiście, kurierem lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiąjącego tj. Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Sosnowcu, ul. gen. Wł. Andersa 81b, 41-200 Sosnowiec, Administracja, Dziennik Podawczy
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA 2019 R Z PODZIAŁEM NA 9 PAKIETÓW (CZĘŚCI) NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 W SOSNOWCU UL. GEN.WŁ. ANDERSA 81B
Numer referencyjny GTiS.252.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie zastrzega
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Dostawa żywności na 2019r. na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 1 z podziałem na 9 pakietów (części) tj.: Pakiet nr 1–mięso, produkty mięsne; Pakiet nr 2–mleko i produkty mleczarskie; Pakiet nr 3–różne produkty spożywcze; Pakiet nr 4–ryby mrożone i pozostałe; Pakiet nr 5–warzywa mrożone; Pakiet nr 6–warzywa i owoce świeże; Pakiet nr 7–jaja; Pakiet nr 8–pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie; Pakiet nr 9–ziemniaki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ w pakietach od 1-9 pod nazwą Formularz cenowy. Częstotliwość dostaw: Pakiet nr 1 –Dostawa mięsa, produktów mięsnych–2 razy w tygodniu; Pakiet nr 2–Dostawa mleka i produktów mleczarskich–mleko codziennie do godziny 7:00 z wyjątkiem sobót i niedziel, pozostałe zgodnie z zamówieniem; Pakiet nr 3–Dostawa różnych produktów spożywczych –1 raz w tygodniu; Pakiet nr 4–Dostawa ryb mrożonych i pozostałych–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 5–Dostawa warzyw mrożonych–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 6–Dostawa warzyw i owoców świeżych–3 razy w tygodniu; Pakiet nr 7–Dostawa jaj–1 raz w tygodniu; Pakiet nr 8–Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich–codziennie do godz. 7:00, w niedziele także, z wyjątkiem świąt; Pakiet nr 9–Dostawa ziemniaków-2 razy w miesiącu.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji, o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zawarte są we Wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i peodukty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 – mięso i produkty mięsne – 2 razy w tygodniu, w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r. szczegóły w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa mleko i produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 – mleko i produkty mleczarskie, dostawa – mleko codziennie do godziny 7:00 z wyjątkiem sobót i niedziel, pozostałe zgodnie z zamówieniem, w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 – różne produkty spożywcze, dostawa – 1 raz w tygodniu, w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ryby mrożone i pozostałe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 – ryby mrożone i pozostałe, dostawa - 1 raz w tygodniu, w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa warzywa mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2190-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 – warzywa mrożone, dostawa 1 raz w tygodniu, w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa warzywa i owoce świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 – warzywa i owoce świeże, dostawa - 3 razy w tygodniu, w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 – jaja, dostawa - 1 raz w tygodniu, w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 7
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8 – pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, dostawa - codziennie do godz. 7:00, w niedziele także, z wyjątkiem świąt w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 8
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9 – ziemniaki, dostawa - 2 razy w miesiącu, w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r., szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ - pakiet nr 9
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)