GuidZP400 |
669f4277-b397-4198-88d7-96e24ce2e1d5
|
Biuletyn |
655322-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
|
Regon |
125536300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr Izabeli Romanowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85796
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(0-52)3743208
|
Zamawiajacy fax |
(0-52)3743301
|
Zamawiajacy email |
dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.co.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
85-796 Bydgoszcz ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 - kancelaria Centrum Onkologii, pok. 1075
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych
|
Numer referencyjny |
252/P/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty równoważne są wyrobami w pełni kompatybilnymi z urządzeniami, w których będą wykorzystywane oraz że mają takie same parametry w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia.
3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej oraz, że są wytwarzane zgodnie z obowiązującym prawem.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że zastosowanie oferowanych produktów nie spowoduje uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone.
5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty są fabrycznie nowe, nieregenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów.
6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku awarii sprzętu z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązuję się on do naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie oraz pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała. Wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną uszkodzonego sprzętu, na skutek kwestionowanych materiałów eksploatacyjnych, wykona on na własny koszt.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zmiany kursu walut euro lub dolara amerykańskiego w tabeli średnich kursów walut obcych NBP o więcej niż 10% w stosunku do kursu walut z dnia zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen określonych w załączniku nr 1 do umowy. Każdorazowa zmiana cen wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Maksymalna kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy określona w
§2 umowy nie może ulec zmianie.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę cen wymienionych w załączniku nr 1 do umowy spowodowaną zmianą stawki podatku VAT, przy czym cena netto pozostaje bez zmian. Zmiana ceny wymaga pisemnej zgody stron, pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy, w przypadku zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu. Zmiana wymaga pisemnej zgody stron pod rygorem nieważności.
4. W razie nie wyczerpania limitu finansowego przez okres umowy, umowa może ulec przedłużeniu do wyczerpania limitu, o którym mowa w § 2 ust.1 umowy, jeśli jest to korzystne dla Zamawiającego.
2. W przypadku, gdy umowa zostanie pomiędzy stronami przedłużona na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu, wartość umowy, może ulec zmianie w przypadku :
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r., poz. 847 z późn.zm.);
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|