Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655322-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 669f4277-b397-4198-88d7-96e24ce2e1d5
Biuletyn 655322-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Regon 125536300000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr Izabeli Romanowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (0-52)3743208
Zamawiajacy fax (0-52)3743301
Zamawiajacy email dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.co.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 85-796 Bydgoszcz ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 - kancelaria Centrum Onkologii, pok. 1075
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych
Numer referencyjny 252/P/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty równoważne są wyrobami w pełni kompatybilnymi z urządzeniami, w których będą wykorzystywane oraz że mają takie same parametry w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej oraz, że są wytwarzane zgodnie z obowiązującym prawem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zastosowanie oferowanych produktów nie spowoduje uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. 5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty są fabrycznie nowe, nieregenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku awarii sprzętu z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązuję się on do naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie oraz pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała. Wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną uszkodzonego sprzętu, na skutek kwestionowanych materiałów eksploatacyjnych, wykona on na własny koszt.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku zmiany kursu walut euro lub dolara amerykańskiego w tabeli średnich kursów walut obcych NBP o więcej niż 10% w stosunku do kursu walut z dnia zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen określonych w załączniku nr 1 do umowy. Każdorazowa zmiana cen wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Maksymalna kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy określona w §2 umowy nie może ulec zmianie. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę cen wymienionych w załączniku nr 1 do umowy spowodowaną zmianą stawki podatku VAT, przy czym cena netto pozostaje bez zmian. Zmiana ceny wymaga pisemnej zgody stron, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy, w przypadku zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu. Zmiana wymaga pisemnej zgody stron pod rygorem nieważności. 4. W razie nie wyczerpania limitu finansowego przez okres umowy, umowa może ulec przedłużeniu do wyczerpania limitu, o którym mowa w § 2 ust.1 umowy, jeśli jest to korzystne dla Zamawiającego. 2. W przypadku, gdy umowa zostanie pomiędzy stronami przedłużona na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu, wartość umowy, może ulec zmianie w przypadku : 1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r., poz. 847 z późn.zm.); 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 40,00
  
Kryteria liczba produktów dedykowanych przez producenta sprzętu (oryginalnych)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)