Dostawa chleba, bułek, pieczywa maślanego, ciasta, ciastek, drożdżówek, pączków oraz rogalików do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Centrum Szkolenia Policji
Miejscowość Legionowo
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654938-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158111007, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa chleba, bułek, pieczywa maślanego, ciasta, ciastek, drożdżówek, pączków oraz rogalików do Centrum Szkolenia Policji
w Legionowie i do Zakładu Kynologii Policyjnej CSP w Sułkowicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
1) Część I – chleb, bułki, pieczywo maślane – dostawa do Centrum Szkolenia Policji
w Legionowie;
2) Część II – ciasta, ciastka, drożdżówki, pączki – dostawa do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie;
3) Część III – chleb, bułki, pieczywo maślane – dostawa do Zakładu Kynologii Policyjnej CSP w Sułkowicach;
4) Część IV – ciasta, ciastka, drożdżówki, pączki, rogaliki – dostawa do Zakładu Kynologii Policyjnej CSP w Sułkowicach.
4. W nawiązaniu do art. 144 ustawy Zamawiający w przypadku
zmniejszenia liczby słuchaczy i pracowników zastrzega możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości do 30% łącznego wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części
zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne. Zamawiający zastrzega również prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy do 60 dni po terminie określonym w
umowie, w ramach określonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w opakowaniach zbiorczych,
odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu
umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w
istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ 7.
Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych. 9. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na
koszt Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0bf6a0f-2d52-439d-bcda-d6f7c33dc351
Biuletyn 654938-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Szkolenia Policji
Regon 1196868700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zegrzyńska
Zamawiajacy adres numer domu 121
Zamawiajacy miejscowosc Legionowo
Zamawiajacy kod pocztowy 05119
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226 053 257
Zamawiajacy fax 226 053 585
Zamawiajacy email zzp@csp.edu.pl
Adres strony url www.csp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny szkolenie policji
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.csp.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Legionowie 05-119, ul. Zegrzyńska 121 w Zespole Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, (blok nr 41, pokój nr 101)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa chleba, bułek, pieczywa maślanego, ciasta, ciastek, drożdżówek, pączków oraz rogalików do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach
Numer referencyjny 26/18/WŻ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa chleba, bułek, pieczywa maślanego, ciasta, ciastek, drożdżówek, pączków oraz rogalików do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i do Zakładu Kynologii Policyjnej CSP w Sułkowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1) Część I – chleb, bułki, pieczywo maślane – dostawa do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie; 2) Część II – ciasta, ciastka, drożdżówki, pączki – dostawa do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie; 3) Część III – chleb, bułki, pieczywo maślane – dostawa do Zakładu Kynologii Policyjnej CSP w Sułkowicach; 4) Część IV – ciasta, ciastka, drożdżówki, pączki, rogaliki – dostawa do Zakładu Kynologii Policyjnej CSP w Sułkowicach. 4. W nawiązaniu do art. 144 ustawy Zamawiający w przypadku zmniejszenia liczby słuchaczy i pracowników zastrzega możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości do 30% łącznego wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne. Zamawiający zastrzega również prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy do 60 dni po terminie określonym w umowie, w ramach określonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w opakowaniach zbiorczych, odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ 7. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych. 9. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 15811100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 447797,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Umowa zawarta na czas określony od dnia 02 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2018 r. 2. Termin realizacji zamówienia zostanie wskazany przez Zamawiającego na złożonym zamówieniu częściowym w formie pisemnej przesłanej faksem lub e-mailem. 3. Zamawiający zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w dni ustawowo wolne od pracy.
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541, 1669). W tym przypadku Wykonawcy muszą posiadać i dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej – zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym przypadku Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności dysponować, co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych niniejszym zamówieniem
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczenia oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie powyższe składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w powyższym oświadczeniu Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu,zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawcy dołączą zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej – zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541, 1669); c) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy dołączą wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca musi wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ dysponowanie, co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu zamówienia. Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentu wskazanego w ppkt a składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Aktualność tych dokumentów określona jest analogicznie do dokumentów o podobnej treści wydawanych przez odpowiednie urzędy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku, gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi wnieść wadium w wysokości: część I – 3 400,00 zł, (słownie: trzy tysiące czterysta złotych); część II – 2 800,00 zł, (słownie: dwa tysiące osiemset złotych); część III – 450,00 zł, (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych); część IV – 120,00 zł, (słownie: sto dwadzieścia złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: CSP w Legionowie NBP O/O Warszawa Nr konta: 83 1010 1010 0070 0913 9120 0000 z dopiskiem przetarg nieograniczony: „Dostawa chleba, bułek, pieczywa maślanego, ciasta, ciastek, drożdżówek, pączków oraz rogalików do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach” Skuteczne wniesienie wadium w takiej formie uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pozostałych formach to złożenie oryginału stosownego dokumentu w Wydziale Finansów Zamawiającego (budynek nr 7, I piętro, pokój nr 107), przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczeniach powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności, o której mowa w art. 46 ust. 4 a ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jeśli Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe i z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php
Elementy aukcji elektronicznej Kryteriami oceny ofert w toku aukcji elektronicznej są wyłącznie kryteria określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaproszeniu do aukcji elektronicznej, umożliwiające automatyczną ocenę oferty bez ingerencji zamawiającego, wskazane spośród kryteriów, na podstawie których dokonano oceny ofert przed otwarciem aukcji elektronicznej. Kryteriami oceny ofert, stosowanymi w toku tej aukcji elektronicznej będzie „cena”.
Informaje udostepnione wykonawcom W toku aukcji elektronicznej system na bieżąco przekazuje każdemu Wykonawcy informację o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej system nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Zamawiający po zamknięciu aukcji wybiera najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria oceny ofert wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej.
Informaje przebiegu aukcji Zamawiający dokona rejestracji zaproszonych Wykonawców na platformie aukcji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych. Zamawiający drogą elektroniczną zaprosi do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców,którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W toku aukcji elektronicznej system na bieżąco przekazuje każdemu Wykonawcy informację o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej system nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Zamawiający po zamknięciu aukcji wybiera najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria oceny ofert wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej w części I i II postępowania.
Warunki do licytacji Zamawiający przewiduje ustalenie minimalnej kwoty postąpienia na kwotę 500 zł (słownie: pięćset złotych).
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Do obsługi systemu niezbędny jest dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows lub Linux oraz dostępem do sieci Internet. Administrator gwarantuje w pełni prawidłową współpracę z przeglądarkami: Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, Opera w wersji 9.0 lub wyższej, Google Chrome w wersji 3.0 lub wyższej. Ze względu na brak kompatybilności przeglądarki Internet Explorer ze standardami przyjętymi w systemie aukcyjnym (powszechnie wykorzystywanymi w Internecie) oraz pojawiające się problemy związane z bezpieczeństwem, nie zaleca się korzystania z tej aplikacji podczas użytkowania Portalu Aukcji. Zamawiający zastrzega, że nie zostały przeprowadzone testy na zgodność z innymi przeglądarkami i z tego powodu nie może zagwarantować prawidłowej pracy systemu aukcyjnego z wykorzystaniem przeglądarek internetowych innych niż wyżej wskazane. Z uwagi na fakt, że postąpienia, które Wykonawcy są zobligowani podpisać elektronicznie, są generowane w postaci dokumentu PDF (Portable Document Format),Wykonawcy biorący udział w aukcji elektronicznej winni dysponować oprogramowaniem umożliwiającym odczytywanie plików w ww. formacie. Oprogramowanie takie Wykonawcy mogą pobrać bezpłatnie ze strony internetowej http://get.adobe.com /reader/. Ponadto Wykonawca chcący składać oferty w toku aukcji elektronicznej musi dysponować urządzeniami technicznymi oraz oprogramowaniem służącymi do obsługi podpisu elektronicznego. Wykonawcy składający postąpienia są obowiązani podpisywać oferty składane w toku aukcji (postąpienia) za pomocą oprogramowania dostarczanego przez wystawcę podpisu elektronicznego - struktura generowanych przez platformę ofert nie pozwala na podpisywanie ich bezpośrednio z poziomu programu Adobe Reader. Oferty winny być podpisane w formacie Xades - tylko dokumenty z takim podpisem będą przyjęte przez platformę aukcyjną jako prawidłowe. Dokumenty mogą być podpisane zarówno podpisem wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Celem uniknięcia problemów w toku aukcji Wykonawcy winni wprowadzić odpowiednie ustawienia do oprogramowania obsługującego składanie przez nich podpisu elektronicznego jeszcze przed rozpoczęciem aukcji elektronicznej. W przypadku trudności z odpowiednim skonfigurowaniem oprogramowania obsługującego składanie podpisu elektronicznego zalecany jest kontakt z wystawcą podpisu (centrum certyfikacji). UWAGA: oferty generowane przez system aukcyjny nie umożliwiają wprowadzenia podpisu elektronicznego przy użyciu funkcji programu Adobe Reader (funkcja wykorzystywana m.in. w podpisywaniu deklaracji podatkowych). Opatrzenie oferty podpisem elektronicznym wymaga posłużenia się oprogramowaniem dostarczonym przez wystawcę podpisu elektronicznego (centrum certyfikacji).
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Zamawiający informuje, że Wykonawcy uczestniczący w aukcji elektronicznej nie rejestrują się sami – konta dla Wykonawców uczestniczących w aukcji tworzy Zamawiający, wpisując wszystkie informacje żądane przez system. Konto Wykonawcy umożliwia mu wzięcie udziału tylko w jednej aukcji. Zamawiający nie zna haseł poszczególnych Wykonawców. LOGIN i HASŁO Wykonawcy są generowane automatycznie przez system, a następnie przesyłane wraz z zaproszeniem do aukcji. Celem zwiększenia bezpieczeństwa, system, przy pierwszym logowaniu się Wykonawcy na konto założone przez Zamawiającego, wymusza dokonanie zmiany HASŁA na nowe.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 30 min
Warunki zamkniecia aukcji Zamawiający informuje, że zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi, w określonej dacie,godzinie i minucie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W nawiązaniu do art. 144 ustawy Zamawiający w przypadku zmniejszenia liczby słuchaczy i pracowników zastrzega możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości do 30% łącznego wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne. Zamawiający zastrzega również prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy do 60 dni po terminie określonym w umowie, w ramach określonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca może zastrzec w ofercie lub odrębnym pismem (nie później niż w terminie składania ofert) informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), których Zamawiający nie może ujawnić. Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa musi zawierać podstawę prawną zastrzeżenia, wykaz zastrzeżonych dokumentów wraz z podaniem numeru strony oferty, którą stanowi zastrzeżony dokument. Wykonawca nie może zastrzec informacji, dotyczących nazwy (firmy) oraz adresu Wykonawcy, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności o ile takie występują w złożonej ofercie, albowiem dane te stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1330, 1669 z późn. zm), które podlegają udostępnieniu w trybie przedmiotowej ustawy.
IV 6 1 srodki ochrony Konieczne jest wyodrębnienie dokumentów zawierających zastrzeżone informacje.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Chleb, bułki, pieczywo maślane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 225822,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Chleb mieszany pszenno-żytni, chleb z ziarnem soi, chleb z ziarnem słonecznika, chleb razowy: - dobrze wyrośnięty, dobrze wypieczony, świeży, - niekruszący się, - z nieodstającą skórką, - dający się dobrze kroić krajalnicą do pieczywa wyposażoną w noże o ostrzach w kształcie cienkiej piłki, - o właściwym smaku i zapachu, - bochenki owalne lub prostokątne o wadze od 0,70 kg do 1 kg. 2. Bułka pszenna wrocławska (paryska): - dobrze wyrośnięta, dobrze wypieczona, świeża, niekrusząca się, - o właściwym smaku i zapachu, - z nieodstającą skórką. 3. Bułeczka pszenna kajzerka, grahamka, bułeczka wieloziarnista: - dobrze wyrośnięte, dobrze wypieczone, świeże, - chrupiące, niekruszące się, - o właściwym smaku i zapachu, - z nieodstającą skórką. Asortyment wymieniony w punktach 1 - 3 dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego od poniedziałku do soboty w godzinach od 4:00 do 5:30, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu dnia poprzedniego. 4. Rogaliki lub bułeczki maślane: - dobrze wyrośnięte, dobrze wypieczone, świeże, niekruszące się, - o właściwym smaku i zapachu. Dostarczane będą do siedziby Zamawiającego 4 - 5 razy w tygodniu w godzinach od 4:00 do 5:30, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu dnia poprzedniego. Asortyment wymieniony w punktach 1 - 4 dostarczany będzie w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne. 5. Bułka tarta – pszenna: Dostarczana będzie do siedziby Zamawiającego sukcesywnie partiami, 2 - 3 razy w miesiącu, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu na 3 dni przed planowaną dostawą. Bułka tarta dostarczana będzie w workach papierowych o wadze netto od 10 kg do 30 kg. Każdy worek musi posiadać etykietę z sugerowaną datą przydatności do spożycia ustaloną przez producenta. Zamawiający zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w dni ustawowo wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Dostawa do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ciasta, ciastka, drożdżówki, pączki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 184715,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Ciasta: - dobrze wyrośnięte, dobrze wypieczone, świeże, niekruszące się, - dające się dobrze kroić nożem, - o właściwym smaku i zapachu. 2. Ciastka: - dobrze wyrośnięte, dobrze wypieczone, świeże, - niekruszące się, - o właściwym smaku i zapachu. Asortyment wymieniony w punktach 1 - 2 dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego sukcesywnie partiami przeciętnie 4 - 5 razy w tygodniu w godzinach od 10:00 do 11:30, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu dnia poprzedniego. 3. Drożdżówki: - dobrze wyrośnięte, dobrze wypieczone, świeże, - niekruszące się, - o właściwym smaku i zapachu. Dostarczane będą do siedziby Zamawiającego 2 razy w tygodniu w godzinach od 4:00 do 5:30, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu dnia poprzedniego. 4. Pączki: - nadziewane marmoladą, pudrowane, - świeże, - o właściwym smaku i zapachu. Dostarczane będą do siedziby Zamawiającego sukcesywnie, nie częściej niż 4 razy w miesiącu w godzinach od 4:00 do 5:30, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu dnia poprzedniego. Ww. wymieniony asortyment dostarczany będzie w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne. Zamawiający zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach możliwość realizacji przedmiotu umowy w dni ustawowo wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Dostawa do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Chleb, bułki, pieczywo maślane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29553,50
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe :1. Chleb mieszany pszenno-żytni, chleb z ziarnem słonecznika, chleb razowy, chleb z ziarnem soi: - dobrze wyrośnięty, dobrze wypieczony, świeży, - niekruszący się, - z nieodstającą skórką, - dający się dobrze kroić krajalnicą do pieczywa wyposażoną w noże o ostrzach w kształcie cienkiej piłki, - o właściwym smaku i zapachu, - bochenki owalne lub prostokątne o wadze od 0,50 kg do 1 kg. Wymieniony asortyment dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego od poniedziałku do soboty w godzinach od 4:00 do 6:00, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu dnia poprzedniego. 2. Bułka pszenna wrocławska (paryska): - dobrze wyrośnięta, dobrze wypieczona, świeża, - niekrusząca się, - o właściwym smaku i zapachu, - z nieodstającą skórką. 3. Bułeczka pszenna, kajzerka, dyniowa, wieloziarnista: - dobrze wyrośnięte, dobrze wypieczone, świeże, - chrupiące, niekruszące się, - o właściwym smaku i zapachu, - z nieodstającą skórką. Asortyment wymieniony w punktach 3 – 4 dostarczany będzie sukcesywnie partiami do siedziby Zamawiającego w godzinach od 4:00 do 6:00, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu dnia poprzedniego. 4. Rogaliki lub bułeczki maślane. - dobrze wyrośnięte, dobrze wypieczone, świeże, niekruszące się, - o właściwym smaku i zapachu. Rogaliki lub bułeczki maślane dostarczane będą sukcesywnie partiami do siedziby Zamawiającego w godzinach od 4:00 do 6:00, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu dnia poprzedniego. 5. Bułka tarta – pszenna: Dostarczana będzie do siedziby Zamawiającego sukcesywnie partiami, według potrzeb zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu na 3 dni przed planowaną dostawą. Bułka tarta dostarczana będzie w torebkach papierowych o wadze netto od 0,50 kg do 1 kg. Każda torebka musi posiadać etykietę z sugerowaną datą przydatności do spożycia ustaloną przez producenta. Ww. wymieniony asortyment dostarczany będzie w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne. Zamawiający zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w dni ustawowe wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Dostawa do Zakładu Kynologii Policyjnej CSP w Sułkowicach
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ciasta, ciastka, drożdżówki, pączki, rogaliki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Ciasta: - dobrze wyrośnięte, dobrze wypieczone, świeże, niekruszące się, - dające się dobrze kroić nożem, - o właściwym smaku i zapachu. 2. Ciastka: - dobrze wyrośnięte, dobrze wypieczone, świeże, - niekruszące się, - o właściwym smaku i zapachu. Ciasta i ciastka dostarczane będą sukcesywnie partiami do siedziby Zamawiającego w godzinach od 4:00 do 11:00, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu dnia poprzedniego. 3. Drożdżówki: - dobrze wyrośnięte, dobrze wypieczone, świeże, - niekruszące się, - o właściwym smaku i zapachu. 4. Pączki, rogaliki: - świeże, - o właściwym smaku i zapachu. Asortyment wymieniony w punktach 2 - 3 dostarczany będzie sukcesywnie partiami do siedziby Zamawiającego w godzinach od 4:00 do 6:00, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym przekazywanym Wykonawcy za pomocą telefaksu dnia poprzedniego. Ww. asortyment dostarczany będą w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne. Zamawiający zastrzega sobie w wyjątkowych sytuacjach możliwość realizacji przedmiotu umowy w dni ustawowo wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Dostawa do Zakładu Kynologii Policyjnej CSP w Sułkowicach
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)