GuidZP400 |
3e4240e6-887e-48ac-993a-772285614a77
|
Biuletyn |
655946-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Olsztynie
|
Regon |
32343000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dąbrowszczaków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-001
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 521 61 66,
|
Zamawiajacy fax |
89 521 61 68
|
Zamawiajacy email |
przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Erwina Kruka 44a, 10-543 Olsztyn, Biuro Podawcze Sądu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa aktualizacji systemu VoIP z utrzymaniem aktualności oraz wsparcie inżynierskie dla całego systemu telefonii stacjonarnej
|
Numer referencyjny |
ZP-2131-9/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa aktualizacji systemu VoIP z utrzymaniem aktualności oraz wsparcie inżynierskie dla całego systemu telefonii stacjonarnej. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania w ramach, których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (Wykonawcy składać mogą oferty na wybraną przez siebie, dowolną liczbę części/ zadań).
2. Przedmiotem zamówienia obejmuje realizację następującego rodzaju usług, tj.:
1) Aktualizacji systemu CUCM (Cisco Unified Communications Manager) z zapewnieniem dostępu do najnowszych wersji systemu przez okres 36 miesięcy (Zadanie nr 1);
2) Wsparcia inżynierskiego - gwarantowanej pomocy w eksploatacji systemu telefonii IP, udzielanie wyjaśnień dotyczących problematyki systemu telefonii IP (Zadanie nr 2).
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający, w ramach niniejszego warunku nie określił szczegółowych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający, w ramach niniejszego warunku nie określił szczegółowych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający, w ramach niniejszego warunku nie określił szczegółowych wymagań.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie zadania nr 2, w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę usługi spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca przedłoży kopię certyfikatu Cisco Certyfications CCIE Collaboration. Niniejszy dokument należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej odpowiednio „za zgodność z oryginałem”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy.
2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego (w oryginale lub poświadczone notarialnie).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Informacje nt. zmian w przyszłej umowie o zamówienie publiczne przedstawione zostały w załączniku nr 3a i 3b do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Aktualizacji systemu CUCM (Cisco Unified Communications Manager) z zapewnieniem dostępu do najnowszych wersji systemu przez okres 36 miesięcy (Zadanie nr 1);
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Aktualizacja systemu CUCM (Cisco Unified Communications Manager) z zapewnieniem dostępu do najnowszych wersji systemu. Usługa powinna zapewnić:
a) dostawę aktualizacji licencji niezbędnych do aktualizacji systemu CUCM. Aktualizacje licencji muszą być wspierane przez producenta posiadanego systemu CUCM. Ilość dostarczonych aktualizacji licencji musi zapewnić możliwość aktualizacji systemów wchodzących w skład systemu CUCM w liczbie nie mniejszej od aktualnie posiadanych z liczbą użytkowników czy funkcjonalnościami systemu (CON-ECMU-UPGCUCMG – 269 sztuk, CON-ECMU-UPGCUCMY – 778 sztuk.),
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcia inżynierskiego - gwarantowanej pomocy w eksploatacji systemu telefonii IP, udzielanie wyjaśnień dotyczących problematyki systemu telefonii IP (Zadanie nr 2).
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Wsparcie inżynierskie - gwarantowana pomoc w eksploatacji systemu telefonii IP, udzielenie wyjaśnień dotyczących problematyki systemu telefonii IP. W szczególności usługa powinna obejmować:
a) przyjmowanie zgłoszeń z podziałem na wsparcie inżynierskie lub awarie,
b) wykonywanie aktualizacji oprogramowania urządzeń wchodzących w skład Systemu telefonii IP (routerów, bram głosowych, klastra serwerów itp.) w przypadku, kiedy taka czynność będzie rekomendowana przez producenta systemu bądź warunki pracy będą tego wymagały. Czynności te muszą być zakończone protokołem powykonawczym określającym zakres dokonanych prac,
c) udzielaniu wsparcia inżynierskiego i udzielania wyjaśnień telefonicznie oraz zdalnie
w zakresie bieżącej konfiguracji systemu telefonii stacjonarnej Cisco Unified Communications Manager,
d) udzielaniu wsparcia inżynierskiego i udzielania wyjaśnień telefonicznie oraz zdalnie
w zakresie bieżącej konfiguracji systemu dystrybucji wiadomości faksowych Fax to Mail,
e) udzielaniu wsparcia inżynierskiego i udzielania wyjaśnień telefonicznie oraz zdalnie
w zakresie bieżącej konfiguracji systemu wideokonferencji wraz z zintegrowanym serwerem rejestracji połączeń audio video.
2) System telefonii IP obejmuje zakresem działania 13 jednostek sądownictwa:
|
| |