Usługa aktualizacji systemu VoIP z utrzymaniem aktualności oraz wsparcie inżynierskie dla całego systemu telefonii stacjonarnej

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655946-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa aktualizacji systemu VoIP z utrzymaniem aktualności oraz wsparcie inżynierskie dla całego systemu telefonii stacjonarnej. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania w ramach, których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (Wykonawcy składać mogą oferty na wybraną przez siebie, dowolną liczbę części/ zadań).
2. Przedmiotem zamówienia obejmuje realizację następującego rodzaju usług, tj.:
1) Aktualizacji systemu CUCM (Cisco Unified Communications Manager) z zapewnieniem dostępu do najnowszych wersji systemu przez okres 36 miesięcy (Zadanie nr 1);
2) Wsparcia inżynierskiego - gwarantowanej pomocy w eksploatacji systemu telefonii IP, udzielanie wyjaśnień dotyczących problematyki systemu telefonii IP (Zadanie nr 2).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e4240e6-887e-48ac-993a-772285614a77
Biuletyn 655946-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Olsztynie
Regon 32343000000
Zamawiajacy adres ulica Dąbrowszczaków
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-001
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 521 61 66,
Zamawiajacy fax 89 521 61 68
Zamawiajacy email przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl
Adres strony url https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
Adres strony internetowej narzedzia https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Erwina Kruka 44a, 10-543 Olsztyn, Biuro Podawcze Sądu
Nazwa nadana zamowieniu Usługa aktualizacji systemu VoIP z utrzymaniem aktualności oraz wsparcie inżynierskie dla całego systemu telefonii stacjonarnej
Numer referencyjny ZP-2131-9/2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa aktualizacji systemu VoIP z utrzymaniem aktualności oraz wsparcie inżynierskie dla całego systemu telefonii stacjonarnej. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania w ramach, których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (Wykonawcy składać mogą oferty na wybraną przez siebie, dowolną liczbę części/ zadań). 2. Przedmiotem zamówienia obejmuje realizację następującego rodzaju usług, tj.: 1) Aktualizacji systemu CUCM (Cisco Unified Communications Manager) z zapewnieniem dostępu do najnowszych wersji systemu przez okres 36 miesięcy (Zadanie nr 1); 2) Wsparcia inżynierskiego - gwarantowanej pomocy w eksploatacji systemu telefonii IP, udzielanie wyjaśnień dotyczących problematyki systemu telefonii IP (Zadanie nr 2).
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający, w ramach niniejszego warunku nie określił szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający, w ramach niniejszego warunku nie określił szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający, w ramach niniejszego warunku nie określił szczegółowych wymagań.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie zadania nr 2, w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę usługi spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca przedłoży kopię certyfikatu Cisco Certyfications CCIE Collaboration. Niniejszy dokument należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej odpowiednio „za zgodność z oryginałem”.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego (w oryginale lub poświadczone notarialnie).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Informacje nt. zmian w przyszłej umowie o zamówienie publiczne przedstawione zostały w załączniku nr 3a i 3b do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aktualizacji systemu CUCM (Cisco Unified Communications Manager) z zapewnieniem dostępu do najnowszych wersji systemu przez okres 36 miesięcy (Zadanie nr 1);
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1) Aktualizacja systemu CUCM (Cisco Unified Communications Manager) z zapewnieniem dostępu do najnowszych wersji systemu. Usługa powinna zapewnić: a) dostawę aktualizacji licencji niezbędnych do aktualizacji systemu CUCM. Aktualizacje licencji muszą być wspierane przez producenta posiadanego systemu CUCM. Ilość dostarczonych aktualizacji licencji musi zapewnić możliwość aktualizacji systemów wchodzących w skład systemu CUCM w liczbie nie mniejszej od aktualnie posiadanych z liczbą użytkowników czy funkcjonalnościami systemu (CON-ECMU-UPGCUCMG – 269 sztuk, CON-ECMU-UPGCUCMY – 778 sztuk.),
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wsparcia inżynierskiego - gwarantowanej pomocy w eksploatacji systemu telefonii IP, udzielanie wyjaśnień dotyczących problematyki systemu telefonii IP (Zadanie nr 2).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Wsparcie inżynierskie - gwarantowana pomoc w eksploatacji systemu telefonii IP, udzielenie wyjaśnień dotyczących problematyki systemu telefonii IP. W szczególności usługa powinna obejmować: a) przyjmowanie zgłoszeń z podziałem na wsparcie inżynierskie lub awarie, b) wykonywanie aktualizacji oprogramowania urządzeń wchodzących w skład Systemu telefonii IP (routerów, bram głosowych, klastra serwerów itp.) w przypadku, kiedy taka czynność będzie rekomendowana przez producenta systemu bądź warunki pracy będą tego wymagały. Czynności te muszą być zakończone protokołem powykonawczym określającym zakres dokonanych prac, c) udzielaniu wsparcia inżynierskiego i udzielania wyjaśnień telefonicznie oraz zdalnie w zakresie bieżącej konfiguracji systemu telefonii stacjonarnej Cisco Unified Communications Manager, d) udzielaniu wsparcia inżynierskiego i udzielania wyjaśnień telefonicznie oraz zdalnie w zakresie bieżącej konfiguracji systemu dystrybucji wiadomości faksowych Fax to Mail, e) udzielaniu wsparcia inżynierskiego i udzielania wyjaśnień telefonicznie oraz zdalnie w zakresie bieżącej konfiguracji systemu wideokonferencji wraz z zintegrowanym serwerem rejestracji połączeń audio video. 2) System telefonii IP obejmuje zakresem działania 13 jednostek sądownictwa:
  

Criterion

Kryteria Zadanie nr 2: Czas reakcji serwisu w przypadku awarii systemu/oprogramowania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Zadanie nr 1: Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadanie nr 2: Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadanie nr 1: Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)