Wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego SusPigSys w ramach projektu System zrównoważonej produkcji trzody chlewnej

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655896-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie opisane kodem CPV: 72212000-4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego SusPigSys składającego się z serwera, aplikacji internetowej oraz aplikacji mobilnej. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu technicznego oraz funkcjonalnego systemu, a następnie wykonanie i wdrożenie usługi, a po wdrożeniu utrzymanie jej do końca 2023 roku.
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
kod CPV: 72212000-4
OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych NIE

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c7260171-336c-4518-af19-24d4e4d56816
Biuletyn 655896-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Regon 178450000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 931 390
Zamawiajacy fax 225 931 391
Zamawiajacy email wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Adres strony url www.sggw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Szkoła Wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=223
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=223
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny złożenie osobiscie u zamawiającego, przesłanie za pośrednictwem operatora pocztowego lub kurierem na adres poniżej :
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawa Wydział Nauk Ekonomicznych Ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa Bud. 7 pokój 103
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego SusPigSys w ramach projektu System zrównoważonej produkcji trzody chlewnej
Numer referencyjny SZP.260.82.WNE.2018
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dot.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Postępowanie prowadzone jest w procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie opisane kodem CPV: 72212000-4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego SusPigSys składającego się z serwera, aplikacji internetowej oraz aplikacji mobilnej. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu technicznego oraz funkcjonalnego systemu, a następnie wykonanie i wdrożenie usługi, a po wdrożeniu utrzymanie jej do końca 2023 roku. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: kod CPV: 72212000-4 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych NIE
Cpv glowny przedmiot 72212000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: według harmonogramu projektu poszczególnych zadań – najpóźniej do 30 września 2019 r. 2. Inne informacje dotyczące terminu wykonania zamówienia Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia: Projekt techniczny systemu - 15 marca 2019 r. Pilotażowy Moduł „Wprowadzania danych” - 15 maja 2019 r. Pilotażowy Moduł „Raportów” oraz pilotażowy Moduł „Rekomendacji” - 15 lipca 2019 r. Wdrożenie całości systemu – 30 września 2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać się należycie zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługami wykonania i wdrożenia: • co najmniej jednego systemu informatycznego składającego się z bazy danych, aplikacji internetowej oraz aplikacji mobilnej zbierającej dane off-line – wdrożonego co najmniej w czterech wersjach językowych na kwotę nie niższą niż 150 000 zł netto lub; • co najmniej dwóch aplikacji mobilnych udostępnionych na platformie GooglePlay na kwotę nie niższą niż 150 000 zł netto lub; • co najmniej jednego projektu systemu informatycznego na kwotę nie niższą niż 150 000 zł netto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 6000 zł (słownie sześć tysięcy zł 00/100). 2. Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancje bankowe, 4) gwarancje ubezpieczeniowe, 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO S.A. Oddział w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166 Nr Konta: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 - z dopiskiem „wadium-przetarg nieograniczony sprawa nr: SZP.260.82.2018 4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w: Kwesturze Zamawiającego, ul. Nowoursynowska 166 budynek „Lewa podkówka" u Zastępcy Kwestora, mgr Haliny Pawlikowskiej, a do oferty należy dołączyć kopię dokumentu z potwierdzeniem złożenia oryginału w Kwesturze SGGW dokonanym przez Zastępcę Kwestora, mgr Halinę Pawlikowską. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5a. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach określa kwotę wadium dla każdej części w wysokości nie większej niż 3 % jej wartości. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności o których mowa w §13 ust. 5 umowy.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reakcji serwisu
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)