Dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu "Remont i przebudowa wraz z wyposażeniem czterech mieszkań o charakterze wspomaganym we Wrocławiu" realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655872-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wniesienie i montaż mebli na potrzeby realizacji projektu "Remont i przebudowa wraz z wyposażeniem czterech mieszkań o charakterze wspomaganym we Wrocławiu" realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt realizowany jest w imieniu Gminy Wrocław.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3 i 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 20851203-ad0b-4a2a-91b3-dc3531ad0287
Biuletyn 655872-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Regon 93000026000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzegomska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53611
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 7822300, 7822397
Zamawiajacy fax 717 822 405
Zamawiajacy email marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
Adres strony url http://bip.mops.wroclaw.pl/?app=przetargi / www.mops.wroclaw.pl/przetargi.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.mops.wroclaw.pl/?app=przetargii / www.mops.wroclaw.pl/przetargi.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mops.wroclaw.pl/?app=przetargi /www.mops.wroclaw.pl/przetargi
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6 - sekretariat II piętro (pok. 206)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli na potrzeby realizacji projektu "Remont i przebudowa wraz z wyposażeniem czterech mieszkań o charakterze wspomaganym we Wrocławiu" realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer referencyjny DZOB.281.34.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wniesienie i montaż mebli na potrzeby realizacji projektu "Remont i przebudowa wraz z wyposażeniem czterech mieszkań o charakterze wspomaganym we Wrocławiu" realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt realizowany jest w imieniu Gminy Wrocław.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3 i 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca przedłoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 - do SIWZ. 2) wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 3) zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3 do SIWZ,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty: 1) w stosunku do wartości umowy, gdy zmiana cen zawartych w ofercie spowodowana jest urzędową zmianą stawki podatku VAT – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, 2) w stosunku do osób, gdy zmiana osób reprezentujących spowodowana jest zmianami organizacyjnymi, 2. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę jest Zamawiający. 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej- iodo@mops.wroclaw.pl, ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław. 3) przekazane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami przekazanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, 5) przekazane dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat lub realizacji i trwałości projektu od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych przekazanych w niniejszym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) osoba której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu posiada: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **; c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu uzna że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje osobie której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO ___________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 0,20
  
Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 0,20
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)