Sukcesywne dostawy materiałów szewnych

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655757-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331411001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2. do SIWZ.
1. Parametry opisane w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane materiały szewne były zapakowane w jednostkowe sterylne opakowanie łatwe do otwarcia.
3. Zamawiający wymaga łatwego dostępu do igły (materiałów szewnych) po otwarciu opakowania przez pielęgniarkę instrumentującą niewymagającego wykonywania dodatkowych manipulacji w celu uchwycenia igły imadłem chirurgicznym po otwarciu opakowania.
4. Zamawiający wymaga, aby materiał szewny był oznaczony na każdym etapie otwarcia opakowania, zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i saszetce na stoliku instrumentariuszki.
5. Zamawiający wymaga podwójnego opakowania materiału szewnego.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimalny termin ważności 8 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczony przedmiot zamówienia może posiadać termin ważności krótszy niż 8 miesięcy licząc od daty dostawy.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia.
8. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia lub dane zadanie/zadania w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na całość zamówienia lub na dane zadanie/zadania wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa08e55c-dd34-46bc-b3f1-b6c7d7704a79
Biuletyn 655757-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Regon 31033800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jeleniogórska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 380 225
Zamawiajacy fax 75 738 00 13 75 738 02 01
Zamawiajacy email jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
Adres strony url www.zozbol.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozbol.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozbol.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu 59-700 Bolesławiec ul. Jeleniogórska 4 (Budynek Administracji, Sekretariat, pok. nr 1)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów szewnych
Numer referencyjny 16/nici chirurgiczne/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2. do SIWZ. 1. Parametry opisane w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane materiały szewne były zapakowane w jednostkowe sterylne opakowanie łatwe do otwarcia. 3. Zamawiający wymaga łatwego dostępu do igły (materiałów szewnych) po otwarciu opakowania przez pielęgniarkę instrumentującą niewymagającego wykonywania dodatkowych manipulacji w celu uchwycenia igły imadłem chirurgicznym po otwarciu opakowania. 4. Zamawiający wymaga, aby materiał szewny był oznaczony na każdym etapie otwarcia opakowania, zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i saszetce na stoliku instrumentariuszki. 5. Zamawiający wymaga podwójnego opakowania materiału szewnego. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimalny termin ważności 8 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczony przedmiot zamówienia może posiadać termin ważności krótszy niż 8 miesięcy licząc od daty dostawy. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia. 8. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia lub dane zadanie/zadania w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na całość zamówienia lub na dane zadanie/zadania wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonego w pkt. 6.2.1 SIWZ; 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ppkt 7.4.3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.4.1.: - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, Dokumenty, o których mowa w ppkt. 7.10.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się wskazanych powyżej dokumentów, zastępuje się je dokumentem odpowiednio zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1 W przypadku zaoferowania wyrobów medycznych należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r.; poz. 876 t.j.) - w tym posiada ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/ wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych. Wykonawca dostarczy w terminie 3 dni od dnia wezwania, dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu.
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1 formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym Załącznik 2.1 do 2.10 (Zamawiający prosi o załączenie wypełnionego Formularza cenowego na płycie CD lub DVD); 2 pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów, 3 w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta na zasadach określonych w dziele IV ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Istotne postanowienia dotyczące realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy. 4. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Umowa zawarta zostanie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, z zastrzeżeniem art.94 ust.2 ustawy pzp. O terminie i miejscu zawarcia umowy zamawiający poinformuje pisemnie wykonawcę. 6. Umowa ma charakter jawny i podlega udostępnieniu zgodnie przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2001 Nr 112, poz. 1198 ze zm.).
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1- Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, powlekany, o dwuskładnikowym rdzeniu kwas poliglikolowy, kwas mlekowy, utrzymanie brzegów rany do 35 dni, absorbcja masy szwu 56-70 dni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 1- Szew syntetyczny, pleciony, wchłanialny, powlekany, o dwuskładnikowym rdzeniu kwas poliglikolowy, kwas mlekowy, utrzymanie brzegów rany do 35 dni, absorbcja masy szwu 56-70 dni.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2- Szew syntetyczny, pelciony, niewchłanialny, powlekany woskiem i silikonem, polyester.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 2- Szew syntetyczny, pelciony, niewchłanialny, powlekany woskiem i silikonem, polyester.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3- Szew syntetyczny jednowłóknikowy, wchłanialny, o średnim okresie wchłaniania, całkowita absorbcja masy szwu 60-90 dni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 3- Szew syntetyczny jednowłóknikowy, wchłanialny, o średnim okresie wchłaniania, całkowita absorbcja masy szwu 60-90 dni.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4- Szew syntetyczny, jednowłóknikowy, niewchłanialny z polipropylenu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 4- Szew syntetyczny, jednowłóknikowy, niewchłanialny z polipropylenu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5- Szew antywentyracyjny, niewchłanialny, zapobiegający rozejściu się rany. Na igłach podwójnych, dużych z mocnej stali plecionej, długość nici 90cm, z dwoma podkładkami.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 5- Szew antywentyracyjny, niewchłanialny, zapobiegający rozejściu się rany. Na igłach podwójnych, dużych z mocnej stali plecionej, długość nici 90cm, z dwoma podkładkami.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6- Jałowe uniwersalne folie operacyjne- bakteriobójcze.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 6- Jałowe uniwersalne folie operacyjne- bakteriobójcze.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7- Siatki przepuklinowe powięziowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 7- Siatki przepuklinowe powięziowe.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8- Siatki przepuklinowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 8- Siatki przepuklinowe
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9- Klipsy naczyniowe tytanowe, polimerowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 9- Klipsy naczyniowe tytanowe, polimerowe.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10- Siatki i taśmy ginekologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 10- Siatki i taśmy ginekologiczne
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)