dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS (, mieszkańcy DPS oraz podopiecznych Działu DDP)

Publication date 2018-11-30
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655560-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS (mieszkańcy DPS oraz podopiecznych Działu DDP), zakres dostaw podany jest w tabelach dla zadań od 1 do 8 stanowiących załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f9fcebe5-1c9b-4031-9ab8-434a80af84a5
Biuletyn 655560-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. świętego Brata Alberta w Tarnowie
Regon 29841300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 53
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 6888-667, 6888-668
Zamawiajacy fax 14 6888-666
Zamawiajacy email j.najdala@dps.okay.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa Gminy Miasta Tarnowa
Nazwa nadana zamowieniu dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS (, mieszkańcy DPS oraz podopiecznych Działu DDP)
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 3
Okreslenie przedmiotu dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób korzystających z kuchni DPS (mieszkańcy DPS oraz podopiecznych Działu DDP), zakres dostaw podany jest w tabelach dla zadań od 1 do 8 stanowiących załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 507431,93
Waluta calosc PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Inne dokumenty niewymienione a) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ) b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy o wykonanie zamówienia zawartej zgodnie z przepisami ustawy w sytuacjach i na zasadach określonych w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych; różne produkty spożywcze, warzywa konserwowe i/lub puszkowane; przetworzone owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 68178,91
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dokładny opis i ilości znajdują sie na stronie www.dps.okay.pl
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 46273,89
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dokładny opis i ilości znajdują się na stronie: www.dps.okay.pl
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 123273,05
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dokładny opis i ilości znajdują sie na stronie : www.dps.okay.pl
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne-drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38154,53
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dokładny opis i ilości znajdują się na stronie: www.dps.okay.pl
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 88736,03
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dokładny opis i ilości znajdują się na stronie: www.dps.okay.pl
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby przetworzone i konserwowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 39152,87
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dokładny opis i ilości znajdują się na stronie: www.dps.okay.pl
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ziemniaki; warzywa korzeniowe i bulwiaste; warzywa owocowe; warzywa liściaste; owoce tropikalne; owoce inne niż tropikalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 88068,04
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dokładny opis i ilości znajdują się na stronie: www.dps.okay.pl
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15594,61
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dokładny opis i ilości znajdują się na stronie: www.dps.okay.pl
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas wymiany wadliwego towaru
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)