Publication date |
2018-11-30 |
End date |
2018-12-12 00:00:00 |
Instytucja |
Dom Pomocy Społecznej |
Miejscowość |
Nowa Ruda |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
655504-N-2018 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
150000008, 151112000, 151311006, 155000003, 158000006, 158100009, 153000001, 152000000 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
696633e3-881c-4760-a9a4-47177c4e436b
|
Biuletyn |
655504-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
56040800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Ruda
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-74 872 30 41
|
Zamawiajacy fax |
0-74 873 30 66
|
Zamawiajacy email |
dpsnowaruda@interia.pl
|
Adres strony url |
http://dpsnowaruda.bip-info.org/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dpsnowaruda.bip-info.org/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Kłodzku. ul. Okrzei 1. 57-300 Kłodzko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych w 2019 roku do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2019 roku do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie: żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
549297,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy musi posiadać doświadczenie wykonywaniu co najmniej 1 dostawy odpowiadającej minimalnie wartością, ilością i asortymentem szczegółowemu spisowi przedmiotu zamówienia lub części przedmiotu zamówienia, na którą składana jest oferta, wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykazu zawierającego co najmniej 1 dostawę odpowiadającą wartością, ilością i asortymentem szczegółowemu spisowi przedmiotu zamówienia części przedmiotu zamówienia, na którą składana jest oferta, wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana cen w trakcie związania umową dopuszczalna jest wyłącznie po ogłoszeniu wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany kwartał 2019r komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim, jeżeli wskaźnik ten wzrośnie lub zmaleje o minimum 3%. Cena danych towarów może być w takim przypadku zmniejszona lub zwiększona o tyle procent o ile wzrośnie lub ulegnie zmniejszeniu wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za dany kwartał roku 2019r.
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Drób, wieprzowina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15111200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
44850,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów drobiowych i wieprzowych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mięsno-wędliniarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
92360,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mięsno-wędliniarskich do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
142608,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich, margaryny i podobnych produktów do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
113510,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa jaj, olejów, produktów przemiału ziarna, skrobi produktów skrobiowych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby piekarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
41687,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
92334,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24944,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie.
|
| |