GuidZP400 |
a8bda052-b314-473d-a908-3eaa7875093d
|
Biuletyn |
655583-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Nr 6 w Białymstoku
|
Regon |
20029248500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pietrasze
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
856 750 451
|
Zamawiajacy fax |
856 752 329
|
Zamawiajacy email |
hubal32bis@poczta.fm
|
Adres strony url |
sp32@um.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
sp32@um.bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa Nr 32, ul. Pietrasze 29, 15-131 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 32 w Białymstoku.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 32
w Białymstoku, ul. Pietrasze 29 wyszczególnionych w wykazach artykułów stanowiących załączniki Nr 1a,1b,1c,1d,1e,1f,1g do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
a) wypełniony załącznik nr 1a,1b,1c,1d,1e,1f,1g do SIWZ – wykaz artykułów,
b) wypełniony załącznik nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g do SIWZ – formularz ofertowy,
c) dokumenty uwiarygodniające Wykonawcę wskazane zgodnie z zapisem części X SIWZ,
d) wzór umowy (załącznik nr 3a,3b,3c,3d,3e,3f,3g do SIWZ ) uzupełniony o dane wykonawcy
i podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (każda strona umowy powinna być zaparafowana),
e) oświadczenie o wdrożeniu systemu HACCP przez dostawcę artykułów spożywczych,
f) oświadczenie iż wszystkie artykuły spożywcze posiadają stosowne atesty
i certyfikaty kwalifikujące je do spożycia.
g) wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ – klauzula rodo
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|