Dostawa drobnego sprzętu medycznego - 2 grupy

Publication date 2018-12-03
End date 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656447-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego - 2 grupy dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawierają Załączniki nr 3/1-3/2 do SIWZ – Kalkulacja cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cfbc6d3d-b1cc-4c57-9437-1dc8a950b5f7
Biuletyn 656447-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Regon 35137588600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielicka
Zamawiajacy adres numer domu 265
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30663
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 582 011
Zamawiajacy fax 126 581 081
Zamawiajacy email usd_zp@inetria.pl
Adres strony url http://www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2H-06b – Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego - 2 grupy
Numer referencyjny EZP-271-2-77/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego - 2 grupy dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawierają Załączniki nr 3/1-3/2 do SIWZ – Kalkulacja cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 2) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dopuszczenie do obrotu wymagane prawem z uwzględnieniem ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r.
Inne dokumenty niewymienione W terminie do 3 dni od dnia publikacji na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz z oświadczeniem wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt 5 ppkt 1) niniejszego rozdziału (tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian w treści umowy określa załącznik nr 1 do SIWZ "Istotne postanowienia umowy"
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem w sposób gwarantujący jej odczytanie.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zawartość oferty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany Formularz – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia – załączniki nr 3/1- 3/2 do SIWZ 3. Wypełnione i podpisane Załączniki nr 4 i 4a do SIWZ 4. Stosowne Pełnomocnictwo, 5. Materiały informacyjne, w szczególności: ulotki, katalogi, foldery reklamowe lub instrukcje obsługi oferowanych produktów dla potwierdzenia i weryfikacji informacji zawartych w formularzu cenowym; (dla dializatorów – Grupa 2 - obowiązkowo instrukcje obsługi). 6. Próbki oferowanych produktów przedmiotu zamówienia - dotyczy tylko Grupy 1. 7. Próbki należy załączyć do każdej pozycji asortymentowej w ilościach: Grupa 1 – po 5 szt. z każdej pozycji 8. Próbki muszą zostać złożone osobno w trwale zamkniętym opakowaniu. Na opakowaniu należy umieścić adnotację: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków PRÓBKI do przetargu nieograniczonego na: Dostawa drobnego sprzętu medycznego - 2 grupy, GRUPA ………….., nr postępowania EZP-271-2-77/2018. NIE OTWIERAĆ PRZED: ……………, GODZ. 11:00 a) Próbki oferowanych wyrobów stanowią wymagany załącznik do oferty i muszą być identyczne jak oferowane wyroby - należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym. b) Każda próbka powinna być oznaczona nazwą Wykonawcy, numerem grupy i pozycji której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe z oznaczeniem w języku polskim. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Linie tętniczo-żylne do aparatu Braun-Dialog
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagane próbki oferowanego asortymentu w oryginalnych opakowaniach handlowych tożsamych z opakowaniami produktów seryjnych Wymagana ilość próbek: 5 szt.
Zalacznik krotki opis Linie tętniczo-żylne do aparatu Braun-Dialog na dwa wkłucia, wymagany przekrój bieżnika w pompie krwi: 8 mm (orientacyjna ilość : 1200 szt/36 miesięcy)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dializatory wysokoprzepływowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Dla dializatorów – Grupa 2 - wymagane instrukcje obsługi.
Zalacznik krotki opis Dializatory wysokoprzepływowe - 4 pozycje: 1) Dializator wysokoprzepływowy z błoną helixonową sterylizowany parą wodną o pow. 1,0 m2 (orientacyjne zużycie: 600 szt/36 m-cy) 2) Dializator wysokoprzepływowy z błoną helixonową sterylizowany parą wodną o pow. 1,4 m2 (orientacyjne zużycie: 900 szt/36 m-cy) 3) Dializator wysokoprzepływowy z błoną helixonową sterylizowany parą wodną o pow. 1,8 m2 (orientacyjne zużycie: 900 szt/36 m-cy) 4) Filtr płynu dializacyjnego do aparatu Fresenius 5008 (orientacyjne zużycie: 60 szt/36 m-cy)
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)