Dostawa wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Brzeziu”.

Publication date 2018-12-03
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Powiat Gostyński
Miejscowość Gostyń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656420-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją/montażem wyposażenia pracowni i sal rozbudowanej części szkoły w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Brzeziu”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c5df0a2-983e-4b6b-9ee5-071a5163bec7
Biuletyn 656420-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Gostyński
Regon 41105048000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wrocławska
Zamawiajacy adres numer domu 256
Zamawiajacy miejscowosc Gostyń
Zamawiajacy kod pocztowy 63-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 65 575 25 13
Zamawiajacy fax 65 572 31 46
Zamawiajacy email pzi@powiat.gostyn.pl
Adres strony url www.powiat.gostyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 -2020; Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”; Działanie 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”; Podziałanie 9.3.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej".
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.gostyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.gostyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pokój nr 20 (Biuro Obsługi Klienta), 63-800 Gostyń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Brzeziu”.
Numer referencyjny WZI.OT.272.9.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją/montażem wyposażenia pracowni i sal rozbudowanej części szkoły w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Brzeziu”.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał/wykonuje minimum dwie dostawy wyposażenia o wartości co najmniej 3.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (o treści zgodnej z załącznikiem nr 4); c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (o treści zgodnej z załącznikiem nr 5); d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn. zm.), (o treści zgodnej z załącznikiem nr 6); e) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz.798 ze zm.) (o treści zgodnej z załącznikiem nr 7). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ, Wykonawca winien przedłożyć: Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ, Wykonawca winien przedłożyć: Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie. 3) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 3 SIWZ, Wykonawca winien przedłożyć: wykaz dostaw (o treści zgodnej z załącznikiem nr 8) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca winien przedłożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1; 2) przedłożyć zbiorcze zestawienie kosztów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy (projekcie) stanowiącym załącznik nr 11 10 do SIWZ. 2. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewidział w ogłoszeniu zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określił następujące warunki takich zmian: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; 2) działania tzw. sił wyższych (huragan, powódź, trzęsienie, strajki, bunty) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy, 3) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 4) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 5) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; 6) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 7) zmiana w zakresie podwykonawców - jeżeli Wykonawca przewidział powierzenie części zamówienia do wykonania podwykonawcom, może dotyczyć : a) zmiany podwykonawców i powierzenia części zamówienia nowym podwykonawcom, b) rezygnacji z udziału podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, 8) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia zarówno po stronie wykonawcy jak i zamawiającego, 9) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. 3. Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy dopuszczalna jest jedynie w okolicznościach wymienionych w ust. 2 niniejszej umowy oraz w przepisach art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)