GuidZP400 |
2c5df0a2-983e-4b6b-9ee5-071a5163bec7
|
Biuletyn |
656420-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Gostyński
|
Regon |
41105048000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wrocławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
256
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gostyń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
65 575 25 13
|
Zamawiajacy fax |
65 572 31 46
|
Zamawiajacy email |
pzi@powiat.gostyn.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.gostyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 -2020; Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura dla kapitału ludzkiego”; Działanie 9.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”; Podziałanie 9.3.3 „Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej".
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.gostyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.gostyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Starostwo Powiatowe w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pokój nr 20 (Biuro Obsługi Klienta), 63-800 Gostyń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Brzeziu”.
|
Numer referencyjny |
WZI.OT.272.9.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją/montażem wyposażenia pracowni i sal rozbudowanej części szkoły w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Brzeziu”.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał/wykonuje minimum dwie dostawy wyposażenia o wartości co najmniej 3.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca winien przedłożyć:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (o treści zgodnej z załącznikiem nr 4);
c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (o treści zgodnej z załącznikiem nr 5);
d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn. zm.), (o treści zgodnej z załącznikiem nr 6);
e) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz.798 ze zm.) (o treści zgodnej z załącznikiem nr 7).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ, Wykonawca winien przedłożyć:
Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ, Wykonawca winien przedłożyć:
Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie.
3) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 3 SIWZ, Wykonawca winien przedłożyć:
wykaz dostaw (o treści zgodnej z załącznikiem nr 8) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca winien przedłożyć:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1;
2) przedłożyć zbiorcze zestawienie kosztów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy:
a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba;
b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy (projekcie) stanowiącym załącznik nr 11 10 do SIWZ.
2. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewidział w ogłoszeniu zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określił następujące warunki takich zmian:
1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
2) działania tzw. sił wyższych (huragan, powódź, trzęsienie, strajki, bunty) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy,
3) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
4) polepszenia parametrów technicznych dostawy;
5) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków;
6) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
7) zmiana w zakresie podwykonawców - jeżeli Wykonawca przewidział powierzenie części zamówienia do wykonania podwykonawcom, może dotyczyć :
a) zmiany podwykonawców i powierzenia części zamówienia nowym podwykonawcom,
b) rezygnacji z udziału podwykonawców na etapie realizacji zamówienia,
8) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia zarówno po stronie wykonawcy jak i zamawiającego,
9) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
3. Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy dopuszczalna jest jedynie w okolicznościach wymienionych w ust. 2 niniejszej umowy oraz w przepisach art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|