Dostawa bronchoskopów na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu

Publication date 2018-12-03
End date 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656442-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bronchoskopów na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na formularzu ofertowym, który jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) dostawę przedmiotu zamówienia do Zamawiającego transportem zorganizowanym przez Wykonawcę, jego dostarczenie do Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego
2) montaż, zainstalowanie przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
3) przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi, wykorzystania i konserwacji przedmiotu zamówienia
4) udzielenie co najmniej 24 – miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b059587-4cd0-4df6-8e9b-b31dd9349b56
Biuletyn 656442-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Zamawiajacy adres ulica ul. Szwajcarska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61285
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 8739 293, 008, 033
Zamawiajacy fax 618 779 517
Zamawiajacy email zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
Adres strony url www.szpital-strusia.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-strusia.poznan.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-strusia.poznan.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bronchoskopów na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Numer referencyjny WSM/DZP/381-12663/N/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bronchoskopów na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na formularzu ofertowym, który jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) dostawę przedmiotu zamówienia do Zamawiającego transportem zorganizowanym przez Wykonawcę, jego dostarczenie do Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego 2) montaż, zainstalowanie przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 3) przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi, wykorzystania i konserwacji przedmiotu zamówienia 4) udzielenie co najmniej 24 – miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a. Dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których urządzenie może być wprowadzone do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP; b. Karty katalogowe (prospekty) potwierdzające opis przedmiotu zamówienia z załącznika nr 1 tj. formularzu ofertowym; c. Kopie certyfikatu potwierdzającego udokumentowany system zarządzania jakością producenta na zgodność z normami międzynarodowymi.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a. Obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b. Zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c. Zmiany numeru katalogowego producenta. Zmiany wprowadza sie obustronnie podpisanym aneksem
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)