Dostawy pieczywa

Publication date 2018-12-03
End date 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656325-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158111007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Chleb mieszany pszenno – żytni, krojony, paczkowany po 400g [kg] 112 000
2. Chleb pszenny, krojony, paczkowany po 400g [kg] 14 000
3. Bułka tarta [kg] 700

Opis przedmiotu zamówienia – pieczywo

1
Chleb mieszany pszenno – żytni, krojony, paczkowany po 400g [kg]

PN – 92/A - 74101
2
Chleb pszenny, krojony, paczkowany po 400g [kg]

PN – 92/A - 74105
3
Bułka tarta [kg] – opakowanie 0,5 kg – 1 kg

PN-A-74108:96

Oferowane artykuły spożywcze powinny być w opakowaniu oryginalnym producenta (opakowanie nieuszkodzone, zamknięte) oraz oznakowane zgodnie z wymogami tj. oznakowanie musi zawierać nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy pakującego środek spożywczy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 412a9341-9269-4330-a8f3-004dc979c417
Biuletyn 656325-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny
Regon 32008700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Orzechowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 270 600
Zamawiajacy fax 438 270 621
Zamawiajacy email dkw_sieradz@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy pieczywa
Numer referencyjny Dkw.2232.6.2018.TM
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Chleb mieszany pszenno – żytni, krojony, paczkowany po 400g [kg] 112 000 2. Chleb pszenny, krojony, paczkowany po 400g [kg] 14 000 3. Bułka tarta [kg] 700 Opis przedmiotu zamówienia – pieczywo 1 Chleb mieszany pszenno – żytni, krojony, paczkowany po 400g [kg] PN – 92/A - 74101 2 Chleb pszenny, krojony, paczkowany po 400g [kg] PN – 92/A - 74105 3 Bułka tarta [kg] – opakowanie 0,5 kg – 1 kg PN-A-74108:96 Oferowane artykuły spożywcze powinny być w opakowaniu oryginalnym producenta (opakowanie nieuszkodzone, zamknięte) oraz oznakowane zgodnie z wymogami tj. oznakowanie musi zawierać nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy pakującego środek spożywczy.
Cpv glowny przedmiot 15811100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zgodnie z SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zgodnie z SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zgodnie z SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opisane w SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: - administratorem danych osobowych jest Zakład Karny w Sieradzu przy ul. Orzechowej 5, 98-200 Sieradz, - inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Sieradzu jest st. chor. Tomasz Szczepaniak, Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO -prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy że podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji reklamacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)