GuidZP400 |
232c589e-fe91-4e89-a76c-a8a8410ef00a
|
Biuletyn |
656060-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lądek Zdrój
|
Regon |
89052355600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lądek-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57540
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 117 850
|
Zamawiajacy fax |
748 147 418
|
Zamawiajacy email |
umig@ladek.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl/index,idmp,3,r,r
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WD 2014-2020, poddziałanie 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej w 95% na podstawie umowy o dofinansowanie projektu „Odkrywam, doświadczam, badam - Nowoczesna szkoła drogą do sukcesu” RPDS.10.02.01-02-0077/18.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl/index,idmp,3,r,r
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Lądek-Zdrój, Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu do wyposażenia pracowni w ramach projektu pn. „Odkrywam, doświadczam, badam - Nowoczesna szkoła drogą do sukcesu” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WD 2014-2020, poddziałanie 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej
|
Numer referencyjny |
WR.271.14.2018.206
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół Gminy Lądek-Zdrój, tj. Szkoły podstawowej nr 1 w Lądku- Zdroju oraz Szkoły podstawowej w Trzebieszowicach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje pomoce dydaktyczne oraz urządzenia multimedialne i informatyczne do następujących pracowni: matematyczna, geograficzna, biologiczna, chemiczna, fizyczna oraz informatyczna.
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do szkół znajdujących się na terenie Gminy Lądek-Zdrój, tj. do Szkoły podstawowej nr 1 (ul. Kościelna 31, 57-540 Lądek-Zdrój) oraz Szkoły podstawowej w Trzebieszowie (Trzebieszów Drugi 94, 21-404 Trzebieszów).
Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji przetargowej
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl/index,idmp,3,r,r informacji z otwarcia ofert, o których mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie terminu dostawy z uwagi na wystąpienie siły wyższej, a także zmiany asortymentu na produkty o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji przetargowej w przypadku, gdy wystąpią niedające się przezwyciężyć braki danego asortymentu na rynku. Zmiany te nie mogą prowadzić do podwyższenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|