dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Administracyjnego Szkół Kuchnia Gminna w Pęzinie.

Publication date 2018-12-03
End date 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński
Miejscowość Stargard Szczeciński
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656195-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

. Przedmiotem zamówienia są artykuły żywnościowe na potrzeby kuchni gminnej w Pęzinie.
2. Dostawy będą realizowane przez 11 miesięcy roku w tym w jednym miesiącu (wakacyjnym) przewiduje się zmniejszenie zapotrzebowania.
3. Minimalny termin płatności 14 dni.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert całościowych na 11 zadań lub ofert częściowych na poszczególne zadania.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
7.W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł spożywczy równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu cenowym wpisując asortyment równoważny w rubryce „Uwagi” ponadto należy dołączyć opis artykułu równoważnego.



Pakiet nr 1 – Mięso i przetwory wspólny słownik Zamówień: 15100000-9
Dostawa codziennie po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.


Pakiet nr 2 – Drób i przetworywspólny Słownik zamówień: 15112000-6
Dostawa codziennie po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.


Pakiet nr 3 – Jaja wspólny Słownik Zamówień: 03142500-3
Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.


Pakiet nr 4 - Nabiał wspólny Słownik Zamówień: 15551300-8 , 15510000-6 , 15530000-2
Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.


Pakiet nr 5 – Artykuły spożywcze wspólny Słownik Zamówień:
15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6, 15851100-9, 15321000-4
Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.


Pakiet nr 6 – Pieczywo wspólny Słownik Zamówień: 15810000-9
Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.


Pakiet nr 7 -Warzywa z długim terminem ważności wspólny Słownik
Zamowień15331480-5
Dostawa trzy razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.


Pakiet nr 8 - Warzywa świeże wspólny Słownik Zamówień: .
153311100-8, 03212100-1
Dostawa trzy razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr9 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb wspólny Słownik Zamówień: 15241700-6
Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 10 - Owoce cytrusowe, owoce inne niż tropikalne, owoce pestkowe wspólny Słownik Zamówień: 03222200-5, 03222300-6, 03222330-5
Dostawa trzy razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Pakiet nr 11 – Warzywa mrożone wspólny Słownik Zamówień: 15331170-9
Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df3d4fbe-02f2-4381-bf62-c899dd57bedf
Biuletyn 656195-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński
Regon 81081981300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceglana
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Stargard Szczeciński
Zamawiajacy kod pocztowy 73110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 915 783 884
Zamawiajacy email oas@gmina.stargard.pl
Adres strony url http://bip@oas.gmina.stargard.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip@oas.gmina.stargard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Nazwa nadana zamowieniu dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Administracyjnego Szkół Kuchnia Gminna w Pęzinie.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu . Przedmiotem zamówienia są artykuły żywnościowe na potrzeby kuchni gminnej w Pęzinie. 2. Dostawy będą realizowane przez 11 miesięcy roku w tym w jednym miesiącu (wakacyjnym) przewiduje się zmniejszenie zapotrzebowania. 3. Minimalny termin płatności 14 dni. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert całościowych na 11 zadań lub ofert częściowych na poszczególne zadania. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 7.W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł spożywczy równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu cenowym wpisując asortyment równoważny w rubryce „Uwagi” ponadto należy dołączyć opis artykułu równoważnego. Pakiet nr 1 – Mięso i przetwory wspólny słownik Zamówień: 15100000-9 Dostawa codziennie po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej. Pakiet nr 2 – Drób i przetworywspólny Słownik zamówień: 15112000-6 Dostawa codziennie po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej. Pakiet nr 3 – Jaja wspólny Słownik Zamówień: 03142500-3 Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej. Pakiet nr 4 - Nabiał wspólny Słownik Zamówień: 15551300-8 , 15510000-6 , 15530000-2 Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej. Pakiet nr 5 – Artykuły spożywcze wspólny Słownik Zamówień: 15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6, 15851100-9, 15321000-4 Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej. Pakiet nr 6 – Pieczywo wspólny Słownik Zamówień: 15810000-9 Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej. Pakiet nr 7 -Warzywa z długim terminem ważności wspólny Słownik Zamowień15331480-5 Dostawa trzy razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej. Pakiet nr 8 - Warzywa świeże wspólny Słownik Zamówień: . 153311100-8, 03212100-1 Dostawa trzy razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej. Pakiet nr9 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb wspólny Słownik Zamówień: 15241700-6 Dostawa dwa razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej. Pakiet nr 10 - Owoce cytrusowe, owoce inne niż tropikalne, owoce pestkowe wspólny Słownik Zamówień: 03222200-5, 03222300-6, 03222330-5 Dostawa trzy razy w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej. Pakiet nr 11 – Warzywa mrożone wspólny Słownik Zamówień: 15331170-9 Dostawa raz w tygodniu po złożeniu zamówienia przez kierownika kuchni gminnej w formie pisemnej.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału zał. nr 1 do siwz.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zdobyte poprzez wykonywanie dostaw w zakresie ( z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców)- załącznik nr 3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokument składany w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 8pzp. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zdobyte poprzez wykonywanie dostaw w zakresie ( z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców)- załącznik nr 3 oraz załączeniem dowodów (referencje) , czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności . 2. Zmiana istotnych postanowień umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji, jest dopuszczalna wyłącznie w zakresie przewidzianym w art. 144 ustawy Pzp. 3. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: - termin realizacji umowy będzie mógł ulec skróceniu na skutek zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, przy czym za siłę wyższą uznaje się katastrofalne działania przyrody, nowe akty prawne władzy ustawodawczej i wykonawczej oraz zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki, wojna), niezależnie od stron umowy, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań stron wynikających z umowy, a których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec pomimo działania z dochowaniem należytej staranności, 4. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie mogła zmienić się w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, w takim wypadku bez zmian zostaje kwota netto, a zmienia się kwota brutto, - w przypadku zmiany innych przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia, w szczególności dotyczących grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach, przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny oraz obrotu, handlu środkami spożywczymi objętymi przedmiotem zamówienia itp. -Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę) niż określone w niniejszej umowie.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)