GuidZP400 |
89e7cca5-a12a-4cc3-a2ea-7f9dfd826d3c
|
Biuletyn |
655937-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
|
Regon |
89112930100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ogrodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5b
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-306
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 88-66-500
|
Zamawiajacy fax |
74 88-66-509
|
Zamawiajacy email |
ewa.zajdel@dwup.pl
|
Adres strony url |
www.dwup.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest finansowane z budżetu województwa dolnośląskiego, PO WER, RPO i FGŚP - Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (realizowany w projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na lata 2017-2018” oraz „RPO Pomoc Techniczna 2014-2020 - DWUP” na 2018r.).
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dwup.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dwup.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przesyłanie ofert za pośrednictwem Operatora Pocztowego, Kuriera lud dostarczenie osobiste.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba DWUP, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych - Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
|
Numer referencyjny |
38/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, który zawiera też wykaz asortymentowo – ilościowy. 2. Koszt transportu i rozładunku towaru ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do Filii Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy we Wrocławiu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot umowy wymaganej, minimalnej gwarancji na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dostawy. 4. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować gwarancję oraz reklamację w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 5.Termin wykonania zamówienia do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt.3.5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które jest składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne co do przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. oświadczeń) - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający - iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego, w szczególności dokumenty te powinny zawierać informację dotyczącą wydajności tonera (wyznaczonej zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla kaset/tonerów do kolorowych urządzeń drukujących, ISO/IEC 19752 dla kaset/tonerów do monochromatycznych urządzeń drukujących, ISO/IEC 24711 dla atramentowych wkładów drukujących) oraz zawierać potwierdzenie odnośnie tego, że produkt jest nieregenerowany i powtórnie nienapełniany.
. 5)dokument z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|