Sukcesywna dostawa tłuszczy, nabiału, kiszonek, artykułów sypkich, obranych warzyw oraz drobiu

Publication date 2018-12-03
End date 2018-12-11 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656220-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 154000002, 155000003, 153000001, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tłuszczy, nabiału, kiszonek, artykułów sypkich, obranych warzyw oraz drobiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45dc22f4-4321-4a0f-b123-0d9440a29b4c
Biuletyn 656220-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Regon 29220900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Juraszów
Zamawiajacy adres numer domu 42570
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60479
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8212 359, 61 8212 267
Zamawiajacy fax 61 8212 359, 61 8233 451
Zamawiajacy email szpital@lutycka.pl
Adres strony url www.lutycka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lutycka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU Juraszów 7/19 60-479 Poznań, Kancelaria 87A
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa tłuszczy, nabiału, kiszonek, artykułów sypkich, obranych warzyw oraz drobiu
Numer referencyjny SZW/SZP/104/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tłuszczy, nabiału, kiszonek, artykułów sypkich, obranych warzyw oraz drobiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 790351,60
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Załącznik nr 4 do SIWZ - Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy. Zaświadczenie o wpisie do rejestru Zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Zaświadczenie o wpisie do rejestru Zakładów podlegających nadzorowi Inspekcji Weterynaryjnej.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
IV 4 4 data 2018-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1: Tłuszcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29424,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w pakiecie nr 1 jest sukcesywna dostawa tłuszczy przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2: Kefir, maślanka, jogurt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35280,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w pakiecie nr 2 jest sukcesywna dostawa kefiru, maślanki, jogurtu przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3: Twaróg i ser
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 115672,80
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w pakiecie nr 3 jest sukcesywna dostawa twarogu i sera przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4: Mleko i śmietana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 180498,40
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w pakiecie nr 4 jest sukcesywna dostawa mleka i śmietanki przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5: Kapusta kiszona i ogórki kiszone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19862,40
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w pakiecie nr 5 jest sukcesywna dostawa kapusty kiszonej i ogórków kiszonych przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6: Masło
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 213432,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w pakiecie nr 6 jest sukcesywna dostawa masła przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7: Artykuły sypkie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28440,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w pakiecie nr 7 jest sukcesywna dostawa artykułów sypkich przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8: Obrane ziemniaki i buraki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 75000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w pakiecie nr 8 jest sukcesywna dostawa obranych ziemniaków i buraków przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9: Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 92742,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w pakiecie nr 9 jest sukcesywna dostawa drobiu przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)