Dostawa specjalistycznego skanera dziełowego do digitalizacji formatu 2 x A3 wraz z wyposażeniem na potrzeby Biblioteki Politechniki Krakowskiej - 1 szt. Numer referencyjny: KA-2/129/2018

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657031-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego skanera dziełowego do digitalizacji formatu 2 x A3 wraz z wyposażeniem na potrzeby Biblioteki Politechniki Krakowskiej - 1 szt. Zakup wyposażenia przeznaczonego do digitalizacji w projekcie "Europejskie dziedzictwo techniczne - upowszechnianie historycznych i współczesnych publikacji z zakresu nauk technicznych w innowacyjnym środowisku informatycznym", realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 Poddziałanie 2.3.1 "Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki" (Umowa nr POPC.02.03.01-00-0013/16-02). Zad. 4 Utworzenie pracowni digitalizacji BPK. Sprzęt do digitalizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 604c0780-d17c-47fe-a97f-c061004e8583
Biuletyn 657031-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup realizowany w ramach projektu „Europejskie dziedzictwo techniczne – upowszechnianie historycznych i współczesnych publikacji z zakresu nauk technicznych w innowacyjnym środowisku informatycznym”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 Poddziałanie 2.3.1 „Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki” (Umowa nr POPC.02.03.01-00-0013/16-02). Zad. 4 Utworzenie pracowni digitalizacji BPK. Sprzęt do digitalizacji.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j., Dz. U. z 2017 r., poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa specjalistycznego skanera dziełowego do digitalizacji formatu 2 x A3 wraz z wyposażeniem na potrzeby Biblioteki Politechniki Krakowskiej - 1 szt. Numer referencyjny: KA-2/129/2018
Numer referencyjny KA-2/158/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego skanera dziełowego do digitalizacji formatu 2 x A3 wraz z wyposażeniem na potrzeby Biblioteki Politechniki Krakowskiej - 1 szt. Zakup wyposażenia przeznaczonego do digitalizacji w projekcie "Europejskie dziedzictwo techniczne - upowszechnianie historycznych i współczesnych publikacji z zakresu nauk technicznych w innowacyjnym środowisku informatycznym", realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 Poddziałanie 2.3.1 "Cyfrowe udostępnienie informacji sektora publicznego ze źródeł administracyjnych i zasobów nauki" (Umowa nr POPC.02.03.01-00-0013/16-02). Zad. 4 Utworzenie pracowni digitalizacji BPK. Sprzęt do digitalizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 245000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy skanerów dziełowych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto za każdą dostawę. Wykonawca poda wartość, przedmiot, datę wykonania i nazwy podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie Wykazu dostaw - załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – załącznik nr 6 do SIWZ, wraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Specyfikacja techniczna (karta katalogowa) oferowanego skanera
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2)Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 3) Zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – wg załącznika nr 7 do SIWZ – o ile dotyczy, 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2a do SIWZ oraz w „Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 2b do SIWZ, dla każdego z tych podmiotów, 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2a do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień, zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy, z zachowaniem cen określonych w ofercie, w następujących przypadkach/zakresie: 4.1. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów, 4.2. aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 4.3. terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 5. Warunkiem dokonania zmiany w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji/rękojmi i wsparcia technicznego
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)