Dostawa, montaż, uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego (II etap) stanowiącego wyposażenie Zakładu Radioterapii przy ul. Radziwiłłowskiej 13 w Lublinie w ramach programu wieloletniego na lata 2016-2022 „Przebudowa i rozbudowa Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie“ – powtórzenie postępowania

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657252-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamowienia stanowi: dostawa, montaż, uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego (II etap) stanowiącego wyposażenie Zakładu Radioterapii przy ul. Radziwiłłowskiej 13 w Lublinie w ramach programu wieloletniego na lata 2016-2022 „Przebudowa i rozbudowa Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie“
2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. Niezbędne opisy - zawiera Załącznik Nr 1A-12L „Formularz oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”.
3. Przedmiot zamówienia stanowi 12 zadań – ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
5. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy produktów, normy - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub wyższych od określonych w dokumentacji.
6. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 1A – 12L do SIWZ w kolumnie „ równoważne” pozycji, w których zastosowano rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)
7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty.
8. Wykonawca gwarantuje montaż, uruchomienie wyposażenia oraz szkolenie pracowników w zakresie jego obsługi.
9. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert). Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania protokołu końcowego przedmiotu umowy.
10. Wspólny Słownik Zamówień: 33.10.00.00-1 (urządzenia medyczne)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d7a02f66-b4ea-4d52-8a22-1c6534a88468
Biuletyn 657252-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Regon 431029234
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815344610
Zamawiajacy fax +48815324153
Zamawiajacy email zamowienia@spsk1.lublin.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, kancelaria szpitala SPSK 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż, uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego (II etap) stanowiącego wyposażenie Zakładu Radioterapii przy ul. Radziwiłłowskiej 13 w Lublinie w ramach programu wieloletniego na lata 2016-2022 „Przebudowa i rozbudowa Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie“ – powtórzenie postępowania
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamowienia stanowi: dostawa, montaż, uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego (II etap) stanowiącego wyposażenie Zakładu Radioterapii przy ul. Radziwiłłowskiej 13 w Lublinie w ramach programu wieloletniego na lata 2016-2022 „Przebudowa i rozbudowa Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Lublinie“ 2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. Niezbędne opisy - zawiera Załącznik Nr 1A-12L „Formularz oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”. 3. Przedmiot zamówienia stanowi 12 zadań – ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 5. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy produktów, normy - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub wyższych od określonych w dokumentacji. 6. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 1A – 12L do SIWZ w kolumnie „ równoważne” pozycji, w których zastosowano rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) 7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty. 8. Wykonawca gwarantuje montaż, uruchomienie wyposażenia oraz szkolenie pracowników w zakresie jego obsługi. 9. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert). Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania protokołu końcowego przedmiotu umowy. 10. Wspólny Słownik Zamówień: 33.10.00.00-1 (urządzenia medyczne)
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiajacego: a) kopie dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE w przypadku wyrobów powyżej I. klasy b) Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: 1.1. W przypadku wprowadzenie nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiajacy dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych oraz cenie nie wyższej od wynikającej z oferty Wykonawcy. 1.2. W przypadku zmiany nr katalogowego lub nazwy własnej produktu objętego umową Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. 1.3. Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. Zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. 2. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą stanowić istotnych zmian w stosunku do treści oferty 3. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy. 4. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie. 5. Zmiana nr katalogowego lub nazwy własnej przedmiotu dostawy nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy, a jedynie obowiązek poinformowania z Zamawiającego w formie pisemnej o zaistnieniu, którejkolwiek z tych zmian.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Defiblyrator z możliwością wykonywania kardiowersji i elektrosymulacji 3 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wózek anestezjologiczny z wyposażeniem 2 szt Wózek reanimacyjny 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie do ssania 2 szt Elektryczne urządzenie do ssania 3 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie do podgrzewania płynów infuzyjnych 2 szt
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie do ogrzewania pacjenta 1
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Bronchofiberoskop z torem wizyjnym 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Respirator transportowy 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Lampa zabiegowa jezdna 3 szt
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa zadanie 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Stól zabiegowy 2 szt
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa zadanie 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wózek prysznicowy 1
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa zadanie 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Lampa bakteriobójcza przepływowa sterowana pilotem 7 szt
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa zadanie 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie do ogrzewania pacjenta 2 szt
  

Criterion

Kryteria parametry techniczne aparatów
Znaczenie 0,25
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 0,05
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 0,10
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)