GuidZP400 |
4a1dd61d-2641-44fe-9ed6-93585ec9a800
|
Biuletyn |
657289-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
|
Regon |
1722223300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Batalionów Chłopskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42436
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sochaczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
468 649 521
|
Zamawiajacy fax |
468 649 525
|
Zamawiajacy email |
dor@szpitalsochaczew.pl
|
Adres strony url |
www.szpiralsochaczew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalsochaczew.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chlopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, sekretariat pok. 145
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa endostaplerów do zabiegów bariatrycznyvh
|
Numer referencyjny |
EK-ZZ/ZP.261.45A.D.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
165128,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert 2 dostawy endostaplerów do zabiegów bariatrycznych o wartości nie mniejszej niż 100 000 brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających te dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) wykaz 2 dostaw endostaplerów do zabiegów bariatrycznych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wartości nie mniejszej niż 100 000 brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających te dostawy (załącznik nr 5 do SIWZ).
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ;
3) opis przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
4) ulotkę producenta zawierającą opis oferowanego asortymentu.
5) kserokopie dokumentu dopuszczającego do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r, poz . 876),
6) pełną treść publikacji przedstawiającą wyniki badań naukowych, opublikowane w recenzowanych czasopismach, z podaniem źródła publikacji, potwierdzające bezpieczeństwo i skuteczność stosowania powyższych staplerów w obserwacji wczesnej i odległej, przetłumaczone na język polski. Zamawiający dopuszcza załączenie pełnej treści publikacji w języku angielskim.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|