Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń operacyjnych

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Nr 1
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657198-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń operacyjnych dla Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu określona w pakietach od nr 1 do nr 5 stanowiących załączniki do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6baf404-370c-4787-8a94-3fe4830954de
Biuletyn 657198-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny Nr 1
Regon 27023584000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 3963266, 3863332
Zamawiajacy fax 322 816 765
Zamawiajacy email zampub@szpital1.bytom.pl
Adres strony url www.szpital1.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital1.bytom.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital1.bytom.pl/bip
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrenictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom (blok III, piętro I Sekretariat)do dnia 12.12.2018 r. do godz. 09.30
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń operacyjnych
Numer referencyjny ZP/PN/19/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń operacyjnych dla Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu określona w pakietach od nr 1 do nr 5 stanowiących załączniki do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) – załącznik nr 10 do specyfikacji.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 7 specyfikacji);
Zakresie warunkow udzialu - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 8 specyfikacji) - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) – załącznik nr 10 do specyfikacji. - Materiały informacyjno-handlowe w języku polskim, dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające wymagane parametry (np. karta techniczna, oryginalne foldery, oświadczenie producenta) - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności – dotyczy pakietu 1-4, -Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikat procesu walidacji sterylizacji przez jednostkę niezależną od producenta – dotyczy pakietu nr 3 i nr 4. -Dokument potwierdzający dot. pakietu nr 3 Pozycja 4 – 11 I klasa palności wg 16CFR1610 -Dokument potwierdzający dot. pakietu nr 4 Pozycja 1-11 i pozycja 13,15 – I klasa palności wg 16CFR1610
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w poniższym brzmieniu: a) zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. b) zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową na cenę niższą niż ustalona w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ c) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zawartej umowy, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)