GuidZP400 |
a6baf404-370c-4787-8a94-3fe4830954de
|
Biuletyn |
657198-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny Nr 1
|
Regon |
27023584000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3963266, 3863332
|
Zamawiajacy fax |
322 816 765
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital1.bytom.pl
|
Adres strony url |
www.szpital1.bytom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital1.bytom.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital1.bytom.pl/bip
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrenictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom (blok III, piętro I Sekretariat)do dnia 12.12.2018 r. do godz. 09.30
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń operacyjnych
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/19/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń operacyjnych dla Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu określona w pakietach od nr 1 do nr 5 stanowiących załączniki do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) – załącznik nr 10 do specyfikacji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 7 specyfikacji);
|
Zakresie warunkow udzialu |
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 8 specyfikacji)
- Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) – załącznik nr 10 do specyfikacji.
- Materiały informacyjno-handlowe w języku polskim, dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające wymagane parametry (np. karta techniczna, oryginalne foldery, oświadczenie producenta)
- Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności – dotyczy pakietu 1-4,
-Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikat procesu walidacji sterylizacji przez jednostkę niezależną od producenta – dotyczy pakietu nr 3 i nr 4.
-Dokument potwierdzający dot. pakietu nr 3 Pozycja 4 – 11 I klasa palności wg 16CFR1610
-Dokument potwierdzający dot. pakietu nr 4 Pozycja 1-11 i pozycja 13,15 – I klasa palności wg 16CFR1610
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność
z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w poniższym brzmieniu:
a) zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności
w stosunku do ceny objętej umową.
b) zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową na cenę niższą niż ustalona
w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ
c) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zawartej umowy, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy
|
IV 4 4 data |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|