Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu.

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657050-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 151120006, 151315000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz drobiu świeżego. Dostawa mięsa przez Wykonawcę odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do soboty do godz. 7.00 lub wg. potrzeb Zamawiającego, zaś wędlin trzy razy w tygodniu. Mięso, wędliny oraz drób będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowo określa SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c452777-a0cb-4975-ae06-71b2ba69d5f6
Biuletyn 657050-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
Regon 29334400000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Kazimierza Pułaskiego
Zamawiajacy adres numer domu 66
Zamawiajacy miejscowosc Suwałki
Zamawiajacy kod pocztowy 16400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-87 5628500
Zamawiajacy fax 0-87 5628507
Zamawiajacy email dps_kalina@mgmnet.pl
Adres strony url www.dpskalina.suwalki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpskalina.suwalki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej "Kalina" ul. Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz drobiu świeżego. Dostawa mięsa przez Wykonawcę odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do soboty do godz. 7.00 lub wg. potrzeb Zamawiającego, zaś wędlin trzy razy w tygodniu. Mięso, wędliny oraz drób będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowo określa SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać uprawnienia do produkcji, sprzedaży mięsa lub wędlin.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać pojazd spełniający warunki sanitarne.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Aktualny dokument (decyzja) potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych na produkcję, sprzedaż mięsa lub wędlin - wystawiony przez właściwy organ. Aktualny dokument (zaświadczenie, decyzja) potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych przez pojazd, którym realizowana będzie dostawa wystawiony przez właściwy organ.
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy oraz projekt umowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Cena dostarczanego towaru może ulec zmianie o wysokość kwartalnego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim po upływie 7 dni od dnia otrzymania i podpisania przez obydwie strony aneksu do umowy. 2. Cena może ulec zmianie przy zmianie stawki podatku VAT. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianego towaru w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia mieszkańców Domu, w przypadku zmiany ilości zalecanych diet oraz zmiany jadłospisu dziennego lub miesięcznego. Zmiana ilości nie powoduje zmiany cen jednostkowych danego asortymentu.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 20

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso wieprzowe, wołowe i podroby.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mięso wieprzowe, wołowe i podroby – w ilości 7.730 kg
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki wieprzowe itp.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wędliny, pasztety, galarety, mielonki wieprzowe itp. – w ilości 7.380 kg
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso drobiowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mięso drobiowe – w ilości 3.530 kg
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki drobiowe itp.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki drobiowe itp. – w ilości 3.395 kg
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)