Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych własnym transportem do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Grybowie w asortymentach ilości podanych w załącznikach od nr 1.1-nr 1.8 do SIWZ

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Zakład Opiekuńczo Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej
Miejscowość Grybów
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656988-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych własnym transportem do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Grybowie w asortymentach ilości podanych w załącznikach od nr 1.1-nr 1.8 do SIWZ W ramach zamówienia dostarczanie towaru określonego w ofercie Wykonawcy będzie się odbywać sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną / faksem za potwierdzeniem odbioru najpóźniej do godziny 12.00 przed dniem dostawy.Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości , muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania , pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia.
Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty będą posiadać atesty i /lub certyfikaty higieniczno – sanitarne oraz będą świeże(z ważnym terminem przydatności do spożycia) i odpowiedniej jakości.Koszty opakowania , transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną a także koszty ubezpieczenia ponosi i przyjmuje na własne ryzyko Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad6468b1-038c-4f52-8564-22c64961e750
Biuletyn 656988-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Opiekuńczo Leczniczy Caritas Diecezji Tarnowskiej
Regon 85001290100041
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Grybów
Zamawiajacy kod pocztowy 33330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184 482 660
Zamawiajacy fax 184 482 669
Zamawiajacy email zolgrybow@wns.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organizacja Pożytku Publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:zolgrybow.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych własnym transportem do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Grybowie w asortymentach ilości podanych w załącznikach od nr 1.1-nr 1.8 do SIWZ
Numer referencyjny 106/12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych własnym transportem do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Grybowie w asortymentach ilości podanych w załącznikach od nr 1.1-nr 1.8 do SIWZ W ramach zamówienia dostarczanie towaru określonego w ofercie Wykonawcy będzie się odbywać sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy telefonicznie lub pocztą elektroniczną / faksem za potwierdzeniem odbioru najpóźniej do godziny 12.00 przed dniem dostawy.Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości , muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania , pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Wykonawca zapewnia, że oferowane produkty będą posiadać atesty i /lub certyfikaty higieniczno – sanitarne oraz będą świeże(z ważnym terminem przydatności do spożycia) i odpowiedniej jakości.Koszty opakowania , transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną a także koszty ubezpieczenia ponosi i przyjmuje na własne ryzyko Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych – Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3.1 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych – Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3.1 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych – Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3.1 do SIWZ.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art.24 ust.1 i 2 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczeniu z ZUS-u lub KRUS-u potwierdzającego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału postępowania o udzielenie zamówienia lub składania oferty.
Zakresie warunkow udzialu 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony Formularz asortymentowo cenowy właściwy dla danego pakietu (załącznik 1 od nr 1.1 – do 1.8 do SIWZ) 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika 3.1 do SIWZ) 4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według załącznika 3.2) 5.Oświadczenie o wykonaniu zamówienia samodzielnie (według załącznika 3.3) 6.Formularz ofertowy ogólny (załącznik nr 2.1 – do 2.8 do SIWZ) 7.Oświadczenie – dotyczące grupy kapitałowej załącznik 4 8.Wzór umowy- załącznik 5
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminów realizacji zamówienia , wynagrodzenia wykonawcy , przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu – na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku : a/ wystąpienie siły wyższej b/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług c/ w trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana produktu na równoważny (bez zmiany ceny jednostkowej i wielkości opakowania) w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. Warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji oraz zgoda Zamawiającego na przedstawiony przez Wykonawcę produkt równoważny
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena 100
Znaczenie 0,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)