Dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. na blok operacyjny

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657163-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. na blok operacyjny w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de81e1e3-41b8-421b-ac9f-df67d293390a
Biuletyn 657163-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku
Regon 19030601300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kartuska
Zamawiajacy adres numer domu 42466
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80104
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 098 284
Zamawiajacy fax 583 021 782
Zamawiajacy email zamowienia@zozmswia.gda.pl
Adres strony url www.zozmswia.gda.pl
Adres strony internetowej https://zozmswiagda.ezamawiajacy.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zozmswiagda.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kartuska 4/6, 80-104 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. na blok operacyjny
Numer referencyjny 63/2018/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. na blok operacyjny w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp., potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów przedmiotu zamówienia ze stanem faktycznym (z danymi wytwórcy) oraz opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia – przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu Dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE/deklaracja zgodności (jeżeli dotyczy) oraz inne, stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych Certyfikat walidacji po procesie sterylizacji oraz karta danych technicznych na gotowym sterylnie produkcie z potwierdzeniem spełniania norm: PN-EN ISO 11607-1:2011 (lub równoważnej), PN-EN 868-5:2009 (lub równoważnej), PN-EN 868-7:2017-03 (lub równoważnej) (dotyczy zadania nr 3 poz. 1 i 2) Oświadczenie producenta wstrzykiwacza kontrastu i/lub autoryzowanego serwisu NEMOTO w Polsce o kompatybilności zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych ze wstrzykiwaczem posiadanym przez Zamawiającego (dotyczy zadania nr 16) Oświadczenie Wykonawcy o gotowości pokrycia kosztów usług serwisowych w przypadku wystąpienia uszkodzenia wstrzykiwacza kontrastu na skutek stosowania zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych wraz z wpisem do paszportu technicznego (dotyczy zadania nr 16) Nieodpłatne próbki oferowanych produktów w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w ilości jednej sztuki z każdej oferowanej pozycji (dotyczy zadania nr 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9)
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)