Dostawa różnych artykułów spożywczych od 02.01.2019 roku do 31.12.2019 roku dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 12 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657018-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa różnych artykułów spożywczych od 02.01.2019 roku do 31.12.2019 roku dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50

Dodatkowe informacje

GuidZP400 344282cf-989f-44d0-a430-a8e0fb7537f3
Biuletyn 657018-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Nr 12 w Lublinie
Regon 6169888100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sławinkowska
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20810
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 466 46 10
Zamawiajacy fax 81 466 46 10
Zamawiajacy email arybak@zs12.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://biuletyn.lublin.eu/zs12
Wymagane przeslanie ofert inny Zespół Szkół nr 12 w Lublinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sławinkowska 50, 20-810 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnych artykułów spożywczych od 02.01.2019 roku do 31.12.2019 roku dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa różnych artykułów spożywczych od 02.01.2019 roku do 31.12.2019 roku dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzającą, że powiązania z innymi Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, Formularz asortymentowo-cenowy, Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1 zmiany stawki podatku VAT i wynagrodzenia określonego w formularzu ofertowym; 2 zmiany przepisów prawnych pozostających w związku z przedmiotem zamówienia; 3 zmian prawnych i organizacyjnych wykonawcy; 5 wystąpienia siły wyższej, w tym szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych m.in. uniemożliwiających prawidłową realizacje przedmiotu umowy; 6 W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:50
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1 przedmiotu zamówienia dla: Joanna Gnieciak, Inspektor ds. żywienia – Zespół Szkół nr 12 w Lublinie, ul. Sławinkowska 50, 20-810 Lublin, Tel. 81 466 46 10 wew. 716, tel. kom. 661 263 462; 2 proceduralnym dla zamówienia: Agnieszka Rybak, specjalista ds. zamówień publicznych, projektów i organizacji – Zespół Szkół nr 12 w Lublinie, ul. Sławinkowska 50, 20-810 Lublin, Tel. 81 466 46 10 wew. 804.

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)