Sprzedaż i dostawa mięsa, przetworów mięsnych oraz podrobów do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656929-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151140000, 151000009, 151120006, 151311350
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa mięsa, przetworów mięsnych oraz podrobów do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159. Rodzaj zamawianych produktów oraz przewidywana ich ilość zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych stanowiących załącznik nr 1 (Pakiet 1- mięso, podroby, wędliny, produkty wieprzowo- wołowe oraz cielęce) załącznik nr 1 ( Pakiet 2- drób i podroby drobiowe), załącznik nr 1 (Pakiet 3- wędliny i produkty drobiowe) do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef18be68-dc54-44eb-a18a-8790dc9b70f7
Biuletyn 656929-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29823500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nawojowska
Zamawiajacy adres numer domu 159
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184 439 304
Zamawiajacy fax 184 439 304
Zamawiajacy email dps159_nowysacz@pro.onet.pl
Adres strony url www.bip.malopolska.pl/dps159nowysacz
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.malopolska.pl/dps159nowysacz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.malopolska.pl/dps159nowysacz
Wymagane przeslanie ofert inny tak.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pisemnie na adres Dom Pomocy Społecznej- sekretariat ul. Nawojowska 159, 33-300 Nowy Sącz
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa mięsa, przetworów mięsnych oraz podrobów do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159
Numer referencyjny DPS-ZP-271-04/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa mięsa, przetworów mięsnych oraz podrobów do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159. Rodzaj zamawianych produktów oraz przewidywana ich ilość zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych stanowiących załącznik nr 1 (Pakiet 1- mięso, podroby, wędliny, produkty wieprzowo- wołowe oraz cielęce) załącznik nr 1 ( Pakiet 2- drób i podroby drobiowe), załącznik nr 1 (Pakiet 3- wędliny i produkty drobiowe) do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 15114000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 202779,12
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w zakresie spełniania tego warunku . Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w zakresie spełniania tego warunku . Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w zakresie spełniania tego warunku . Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w §5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia( Dz. u z 2016 poz. 1126), zwany dalej " Rozporządzeniem w sprawie rodzaju dokumentów"
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określone warunki tych zmian zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso, podroby, wędliny, produkty wieprzowo- wołowe oraz cielęce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rodzaj zamawianych produktów oraz przewidywana ich ilość zostały określone w arkuszu kalkulacyjnym Pakiet 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drób i podroby drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rodzaj zamawianych produktów oraz przewidywana ich ilość zostały określone w arkuszu kalkulacyjnym Pakiet 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wędliny i produkty drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131135-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rodzaj zamawianych produktów oraz przewidywana ich ilość zostały określone w arkuszu kalkulacyjnym pakiet 3
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)