Dostawa artykułów żywnościowych

Publication date 2018-12-04
End date 2018-01-21 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Pod Modrzewiami"
Miejscowość Szczebrzeszyn
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656104-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158100009, 158000006, 151000009, 155000003, 153311709, 32000003, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Pod Modrzewiami w Szczebrzeszynie zgodnie co do części i ilości zawartych w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a75225cd-107d-4652-952c-78ad352cd011
Biuletyn 656104-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Pod Modrzewiami"
Regon 29524800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Błonie
Zamawiajacy adres numer domu 117
Zamawiajacy miejscowosc Szczebrzeszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 22460
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 821 604
Zamawiajacy fax 846 821 604
Zamawiajacy email dpsszczebrzeszyn@domypomocy.pl
Adres strony url www.bip.dps.szczebrzeszyn.roztocze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.dps.szczebrzeszyn.roztocze.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dps.szczebrzeszyn.roztocze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej „Pod Modrzewiami” w Szczebrzeszynie Ul. Błonie 117, 22-460 Szczebrzeszyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Pod Modrzewiami w Szczebrzeszynie zgodnie co do części i ilości zawartych w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-03-11T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.) z wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Dokumenty te składa się w formie oryginałów. Wraz ze złożeniem tych dokumentów wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany w umowie w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany osób upoważnionych do odbioru / kontaktów oraz rachunku bankowego i innych danych stron, - w przypadku zmiany stawki podatku VAT - w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany.
IV 4 4 data 2018-01-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres ilościowy i jakościowy zgodnie ze SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych – różne produkty spożywcze.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres ilościowy i jakościowy zgodnie ze SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres ilościowy i jakościowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres ilościowy i jakościowy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres ilościowy i jakościowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i warzyw.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres ilościowy i jakościowy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa jaj kurzych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakres ilościowy i jakościowy
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)